Geluid opnemen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wilde graag met mijn iPhone geluid opnemen en nu wilde ik dus een microfoon aan op mijn iPhone aansluiten. Ik ga er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid opnemen
Hallo allemaal,
Ik wilde graag met mijn iPhone geluid opnemen en nu wilde ik dus een microfoon aan op mijn iPhone aansluiten. Ik ga er deze week het verloopstekkertje voor halen en ga er van uit dat dat geen probleem is. Mijn vraag was, kan de standaard dictafoon op de iPhone 1.5 uur lang opnemen en is de kwaliteit goed? Ik heb namelijk in de AppStore al gezocht en daar al allemaal apps gezien die ook geluid kunnen opnemen maar die zijn dan weer 1.59 o.i.d. Nu had ik gehoopt dat iemand hier ervaring mee heeft en mij dus iets goede kan adviseren, ik ben bereid die app te kopen dus hier niet perse gratis alternatief. Alvast bedankt, Met vriendelijke groet, Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geluid opnemen | Lucien1966 | iPhone Apps | 5 | 18-08-11 17:43 |
Geen geluid tijdens bellen of opnemen | Miepke37 | iPhone algemeen | 17 | 15-08-11 20:12 |
Geen geluid bij opnemen telefoon | macdano | Archief | 3 | 29-07-09 21:27 |
iPhone geluid opnemen? | macthijn | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-02-08 15:09 |
|
|