TomTom app op andere iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje Ik heb de TomTom app aangeschaft en draaien op 2 iphones en een Ipad. Nu wil mijn moeder de app ook. Kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom app op andere iPhone
Even een vraagje
Ik heb de TomTom app aangeschaft en draaien op 2 iphones en een Ipad. Nu wil mijn moeder de app ook. Kan ik dan op haar iPhone inloggen met mijn apple id en hem installeren op haar iPhone? Wat gebeurt er met de app als mijn moeder de iPhone aansluit op haar pc? Gooit hij hem er dan vanaf omdat haar pc deze app niet herkend? Als ik hem op haar iPhone installeer betekend dat dan dat ik hem nog maar 1 keer op een andere iPhone kan installeren? Of kan je op deze manier over de 5 keer heen? Alvast bedankt. Groetjes Esmeralda |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb Navigon ondertussen al op 6 IOS apparaten geïnstalleerd en ook met meerdere computers. is geen probleem, alleen je moet dan de computer/iTunes machtigen met jouw AppleID geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Oké, dat is mooi.
Als ik de computer van mijn moeder machtig synchroniseerd hij dan niet al mijn Apps naar de iPhone van mijn moeder? Het is de bedoeling om alleen de TomTom over te zetten en verder niks. |
|
||||
|
||||
Je kunt ook de telefoon van je moeder aan jouw itunes hangen en handmatig instellen welke apps overgezet worden. Heel eenvoudig.
|
|
|||
|
|||
En voor updates moet je dan steeds weer inloggen met de andere Apple id? (de id waarmee de app is gekocht?)
En hoe zit het trouwens met de aanschaf van aanvullende diensten? Stel 1 iemand koopt een TomTom app. Ik zet met zijn account de app op mijn iPhone. Als hij dan bijvoorbeeld flitsers koopt, werkt dit dan ook op mijn iPhone? |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je flitsers koopt en dan het op een 2de iphone restore purchases doet, en het daar installeert. dan gaat het van de eerste iphone weg, |
|
|||
|
|||
Zo'n In-App aankoop kan in het geval van TomTom maar op één toestel tegelijk actief zijn. Je kunt één keer per dag wisselen van toestel.
|
|
|||
|
|||
Nog een vraag over de in-app aankopen.
Een kennis van mij heeft TomTom aangeschaft. Nu heb ik het met zijn apple ID ook op mijn iPhone geïnstalleerd. Kan ik nu een in-app aankoop doen met mijn eigen apple ID? Of kan dit alleen maar via zijn apple ID? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App andere iphone zetten | nielsvdplas | iPhone Apps | 4 | 28-02-11 14:36 |
Hardware: TomTom carkit andere bevestiging ipv zuignap | rheveling | iPhone Navigatie | 65 | 27-06-10 23:37 |
TomTom op een andere iphone syncen zonder dat gegevens verloren gaan... | zuhoor | iTunes | 9 | 31-08-09 18:15 |
|
|