Batterij sneller leeg na update TomTom? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen heb ik de update van TomTom (west-Europa) op mijn iPhone geïnstalleerd. Nu heb ik het idee dat, na deze update, mijn batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij sneller leeg na update TomTom?
Sinds enkele dagen heb ik de update van TomTom (west-Europa) op mijn iPhone geïnstalleerd.
Nu heb ik het idee dat, na deze update, mijn batterij sneller leegloopt. Zelfs wanneer ik de app op de achtergrond afsluit. Hebben hier meer mensen last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zou het daar mee te maken hebben, na de update inderdaad bij mij ook sneller leeg
|
|
|||
|
|||
ik merk geen verschil.
groet Henk
|
|||
|
|||
Ik heb ook de update geinstalleerd.... en dit viel me dus ook op.
Van 89% naar 35% in 1,5 uur tijd?
|
||||
|
||||
Als je de app uit de multitaskbar gooit, kan het geen effect hebben op je batterij verbruik. Dus als je vermoed dat het zelfs dan gebeurt, zou ik denken dat de oorzaak ergens anders ligt. Dan is relatie met de update van je TomTom app puur toevallig....
|
|
||||
|
||||
Klopt, hier ook. Bleek het ding nog op de achtergrond actief. Dom!
Verwijderd en alles weer ok.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij loopt ineens sneller leeg | Cartman50 | iPhone algemeen | 6 | 03-12-10 09:06 |
iPad: batterij sneller leeg na jailbreak | drbob34 | Jailbreak | 12 | 17-10-10 01:13 |
Winterboard / batterij sneller leeg? | Kwiq | Jailbreak apps en thema's | 6 | 23-12-09 15:23 |
batterij steeds sneller leeg | croixdeguerre | iPhone algemeen | 21 | 16-11-08 11:10 |
|
|