POI's installeren discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Om te beginnen ebn ik altijd een beetje bang, vandaar deze vraag.. Nu kom ik eindelijk tegen een POI van alle camperplekken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
POI's installeren
Hallo beste mensen,
Om te beginnen ebn ik altijd een beetje bang, vandaar deze vraag.. Nu kom ik eindelijk tegen een POI van alle camperplekken in Frankrijk. Maar hoe krijg ik die POI's nu veilig op mijn I-Phoon geinstalleerd, zonder brokken te maken? Ik heb de beschikking over w-7 en mac... Ook een reply direct naar mijn c.c.de.vries@hccnet.nl zou ik wel zo fijn vinden.. Hartelijk dank.. Chris de Vries vanuit een Wi-Fi kroeg in Les2Alpes... Warm hoor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: POI's toevoegen aan TomTom/Navigon (Tip) | bram2202 | iPhone Navigatie | 33 | 14-01-14 22:36 |
welk bestand in igo voor poi's op IPAD | jwbreman | iPad algemeen | 0 | 02-11-11 10:38 |
POI'S plaatsen in IGO_8 IPAD2 | jwbreman | iPad algemeen | 0 | 07-09-11 10:12 |
TomTom: Waar actuele POI van flitspalen duitsland te vinden? | koekjedebij | iPhone Navigatie | 8 | 09-07-11 14:25 |
|
|