Helemaal geen stem meer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerder had ik alleen in de autolader geen stem meer, maar nu helemaal niet meer! Ik heb wat screens bijgevoegd om te laten zien dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helemaal geen stem meer
Eerder had ik alleen in de autolader geen stem meer, maar nu helemaal niet meer! Ik heb wat screens bijgevoegd om te laten zien dat het geluid echt wel aan staat. Ik kan echter wél muziek afspelen via tomtom. Als ik op het muzieknootje klik links van het mondje, dan start mijn muziek......
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: geen stem in autolader | christiaanzwll | iPhone Navigatie | 6 | 24-07-12 16:20 |
Tom Tom heeft geen stem meer | Applefan42 | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 18:24 |
na rep TFT helemaal geen beeld meer | bezerk | iPhone algemeen | 0 | 15-04-10 22:04 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helemaal geen apps meer? | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-07-08 18:11 |
|
|