geen stem in autolader discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb bij zowel Tomtom als Navigon geen stem als ik 'm aan de autolader sluit. Zonder autolader komt de stem weer terug. Ik meende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen stem in autolader
Ik heb bij zowel Tomtom als Navigon geen stem als ik 'm aan de autolader sluit. Zonder autolader komt de stem weer terug. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het aan de soort lader ligt. Weet iemand welke autolader (liefst incl. kantelbare houder) dit niet heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke lader gebruik je dan?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik nu een Belkin. Zit geen usb op. Ik heb gekeken of ik het model kon vinden, maar ik zie niks wat er op lijkt.
Hier lijkt ie het meest op: |
|
||||
|
||||
Haal eens een adapter voor in de 12voltsaansluiting, met een usb-uitgang. En stop daar je originele kabel eens in. Wel even kijken of voltage en amperage gelijk zijn.
|
|
|||
|
|||
En hoe kan ik zien welke ampère en voltage ik nodig heb? Op mijn originele kabeltje staat nl niks....
Update: Ik heb links en rechts toch wat (op engels forum) wat tips gelezen maar die werken niet bij mij. tip1: in autolader tomtom opstarten; bestemming instellen en navigatie starten. Iphone aflsluiten....even wachten....en weer opstarten. Dit zou bij sommigen werken, maar helaas niet bij mij. tip2: muziek afspelen schijnt te helpen, maar ik hoor ook geen muziek. Belsignaal wel. Dus ik ben nog niet veel opgeschoten. Nu lukt navigeren wel, maar het is niet prettig om vaker dan nodig is naar je schermpje te kijken, helemaal als je in de bebouwde kom rijd. |
|
||||
|
||||
Voltage en ampèrage weten de echte cracks hier wel. Ik ook niet. Misschien via google.
|
|
|||
|
|||
Tom Tom op Iphone
Citaat:
Het lijkt er op dat Apple dit tegenhoud. Wie kan mij helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autolader | marcellie | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 28-02-12 18:20 |
Tom Tom heeft geen stem meer | Applefan42 | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 18:24 |
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader | Harley4 | iPhone algemeen | 1 | 07-08-09 12:00 |
Autolader ombouwen | damnet | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 20-03-09 18:28 |
Iphone Autolader | Rodney-s | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-02-09 23:10 |
|
|