//

TomTom gesproken aanwijzingen

TomTom gesproken aanwijzingen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Om te beginnen, ik maak gebruik van : 1) iPhone 4S v 6.0 2) Alfa autoradio 3) Bose geluidssysteem 4) Parrot MKi9100 bluetooth carkit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-12, 21:00
hemiko hemiko is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard TomTom gesproken aanwijzingen

Hallo,

Om te beginnen, ik maak gebruik van :

1) iPhone 4S v 6.0
2) Alfa autoradio
3) Bose geluidssysteem
4) Parrot MKi9100 bluetooth carkit
5) TomTom app Benelux v 1.11

1, 2, 3 en 4 communiceren goed en normaal met elkaar.

Muziek van de iPhone gaat via Parrot, autoradio naar Bose boxen.
Bellen en gebeld worden idem en de muziek wordt onderbroken.

Nu heb ik sinds dit weekend de TomTom app. Alles staat "aan", ik kies een route en gaan ... Op de iPhone zie ik het TomTom beeld en dat werkt dus ook. Alleen hoor ik de stem niet via 3) de Bose. Ik hoor helemaal niets. Ik heb het idee, dat de totstandkoming van Bluetooth daar debet aan is. Het lijkt er op dat er iets wordt "onderbroken of wordt uitgeschakeld". Ik wordt er zo langzamerhand gek van...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-12, 22:45
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Het geluid van TomTom maakt voorzover ik weet gebruik van het zelfde protocol als muziek om via bluetooth af te spelen, A2DP.

Wanneer er dus een BT verbinding is welke dit ondersteund zal TT deze gebruiken, maar doordat de radio niet op aux staat, of welke keuze je maakt om muziek van de iPhone af te spelen, zal je niks horen.

Je kunt dit testen door de radio in de mode te zetten welke je ook gebruik als je muziek van de iPhone luister en dan de TT aan te zetten.

Als dit klopt zal je A2DP moeten uitzetten wanneer je TT gebruik. Dit kan volgens mij alleen maar met jailbreak tools.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gesproken berichten fmuylaert iPhone Apps 0 22-04-12 09:02
Gesproken beller identificatie robbbieee iPhone Apps 4 18-12-09 15:37
TomTom pauzeert muziek te kort -> aanwijzingen afgebroken sheppy Archief 9 10-12-09 15:26
Gesproken telefoon keypad. Prime iPhone algemeen 5 29-11-09 14:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.