vraag mbt aankoop TT discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, sinds vrijdag heb ik de Iphone 5 in mn bezit maar gezien hier nog (lang) geen JB voor is zit ik er over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vraag mbt aankoop TT
Beste lezer,
sinds vrijdag heb ik de Iphone 5 in mn bezit maar gezien hier nog (lang) geen JB voor is zit ik er over te denken om TomTom aan te schaffen. De europa versie wel te verstaan. Nu is mijn vraag hoe zit het met een update daarvan . Stel ik koop nu versie 1.11 en over een jaar is er versie 2.00 moet ik hem dan weer kopen of is dan de update gratis? en tot hoeveel versies is deze dan gratis? wie heeft het juiste antwoord hierop? groet bennie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als TT de app zelf blijft updaten, dan zal dit altijd gratis blijven. Alleen als ze besluiten een volledig nieuwe app uit te brengen, dan zou je dit opnieuw moeten kopen. Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en als het wel zo is, dan weet niemand hier wanneer en of dat gaat gebeuren.
|
|||
|
|||
dank je voor je snelle reactie. maar is dit al eerder voorgekomen dan ? dat iemand hem opnieuw moest kopen ivm een (nieuwe) update?
Laatst gewijzigd door XIII; 03-10-12 om 10:10. Reden: Illegale inhoud verwijderd |
|
||||
|
||||
Zoals psychonikeo al schreef: updates blijven gratis. "Nieuwe" Apps niet.
Een voorbeeld van dat laatste is Tweetie. Versie 2 werd als een "nieuwe" App uitgebracht en moest daardoor opnieuw gekocht worden. Die beslissing is aan de maker en kunnen wij niet voorspellen.
|
|||
|
|||
oke duidelijk , dank jullie wel voor de opheldering.
groet bennie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag mbt LockInfo/notificaties | Panja | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-01-12 17:44 |
iPhone: Vraag mbt jailbreaken | annahaster | Jailbreak | 6 | 08-09-11 20:50 |
Vraag mbt lockscreen | frankhan | iPhone algemeen | 4 | 26-10-10 00:46 |
vraag mbt tweak voor Push | Stephan0501 | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 19:47 |
Vraag mbt povider achterhalen | Ricardo1983 | iPhone algemeen | 7 | 23-04-09 16:17 |
|
|