GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door john wings we hebben inderdaad gps, maar je hebt nog altijd een internetverbinding nodig om google maps te kunnen draaien om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ra ra... EDIT: De antenne blijkt dus te klein te zijn om het te gebruiken... Hmm... Volgens mij zit Apple mensen te naaien. Volgens mij is die GPS-chip meer decoratie (om meer iPhone's te verkopen) dan iets bruikbaars.
My antenna is smaller than yours! Laatst gewijzigd door O.G.; 15-07-08 om 17:43. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Waar is de GPS-antenne?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zit een huis-tuin-keuken GPS chip in die ook door vele anderen gebruikt wordt. Nauwkeurigheid wordt grotendeels door de gebruikte software i.c.m. kaart bepaald te worden en de Google Maps zijn niet gemaakt voor navigatie en dus verre van correct. ook heeft Google geen navigatiesoftware maar uitsluitend lokalisatie software. Telenav heeft al bekend gemaakt dat ze (dus echte!0 naviatiesoftware gaan uitbrengen en het is vrijwel zeker dat TomTom dit ook gaat doen. Tot die tijd valt er v.w.b. navigatie uitsluitend te spelen met de iPhone. |
|
||||
|
||||
Maar volgens mij zal de iPhone dezelfde problemen hebben als de meeste N-Series van Nokia die intern GPS ingebouwd hebben. Traag en instabiel Door die problemen heeft TomTom 6.02 voor de Sybmian toestellen (standaard) geen support voor interne GPS. (Als het goed is zal TomTom in de toekomst toch wel met de interne GPS van de Symbian's werken (zonder software van derden) Laatst gewijzigd door Michael; 15-07-08 om 19:28. |
|
||||
|
||||
Ik hoop dat we hier niet hetzelfde probleem hebben als met de HTC TyTN.
Wel een GPS-chip maar geen GPS-functionaliteit |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk je niet dat Telenav (Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan | Electronics | Tweakers.net Nieuws) eerst hebben bekeken of ze goed werkende software kunnen maken alvorens e.e.a. bekend te maken? Laatst gewijzigd door Michael; 15-07-08 om 19:27. |
|
||||
|
||||
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. Laatst gewijzigd door Michael; 16-08-08 om 11:29. |
|
||||
|
||||
En dat weet jij zonder dat er ook maar iets van navigatiesoftware beschikbaar is voor de iPhone?
Denk je niet dat Telenav (Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan | Electronics | Tweakers.net Nieuws) eerst hebben bekeken of ze goed werkende software kunnen maken alvorens e.e.a. bekend te maken?[/quote] Route 66 is ook een groot bedrijf, maar toch hebben ze software gebouwd die werkt met de Nokia's. En soms duurt het een half uur (!!) totdat de Nokia's een fix hebben Ik hoop dat je het nu begrijpt, want ik wil het niet meer herhalen. En ik zit hier niet zonder ervaring te praten. B.t.w. Ik weet ook dat navigatiesoftware beschikbaar wordt/is voor de iPhone. EDIT: Ja, ik kan vermoeden dat er problemen zullen voorkomen zonder dat er navigatiesoftware beschikbaar is. Laatst gewijzigd door Michael; 15-07-08 om 19:27. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry meneer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij bent degene die schrijft in de stijl van "Ik weet ........"! Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik vond het jammer dat ik twee keer moest uitleggen dat Nokia dezelfde problemen heeft, maar dat er toch software voor is geschreven. Volgens mij moeten sommige mensen gewoon eerst koffie drinken voordat ze na gaan denken en begrijpend moeten lezen... Maarjah.. Hierbij verlaat ik deze topic. Ik heb er geen zin meer in. |
|
||||
|
||||
Is voorlopig vrij stilletjes ivm navigatie op iphone 3G. Deze mogelijkheid was 1 van de redenen voor mij om hem te kopen
|
|
|||
|
|||
GPS in iPhone 3G werkt erg goed!
GPS werkt prima in de auto en geeft loopt vloeiend mee in google maps
zelfs aan de juiste kant van de snelweg. En dit is zonder correcties, zoals TomTom automatisch doet... In een huis kan de chip geen signaal ontvangen en wordt automatisch overgestapt naar andere technieken, zoals iets als iplocation of gsm mast locatiebepalingen... TomTom schijnt nu in gesprek te zijn met Apple over hoe en wanneer ze hun app moge releasen.. zal wel over geld gaan, of heeft TomTom een functie nodig die Apple niet wil vrijgeven.... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is dit heel recente informatie van Tomtom want ik heb dit bij de release van de iphone ook al gelezen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone | Eiso | iPhone Navigatie | 2 | 27-08-11 16:24 |
tomtom geen gps signaal | Mad Hankey | iPhone Navigatie | 11 | 01-04-10 19:40 |
TomTom: gps via tomtom carkit of iphone. | tazzie001 | iPhone Navigatie | 8 | 08-02-10 14:33 |
|
|