GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Een kennis gaat naar NYC over 5 dagen en hij gaat z'n kans wagen in de Apple Store, ben benieuwd en ik hou jullie op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een kennis gaat naar NYC over 5 dagen en hij gaat z'n kans wagen in de Apple Store, ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dan is hij toch nog wat te vroeg
|
|
||||
|
||||
Gaat de iPhone dan niet los verkocht woorden?
Dat zou dan de oplossing zijn voor het cadeau doen van de iPhone. Zou echt stom zijn als je geen iPhone cadeau zou kunnen doen (van apple). In ieder geval de nieuwe iPhone is zo vere weg beter als de oude iPhone dit had ik echt niet verwacht. 3g, gps, hsdpa, langere batterijduur, betere audio kwaliteit, geen weggezonken earphone plug. (naar mij mening veel betere uiterlijk de ronding vind ik veel mooier en dat die helemaal zwart is vind ik ook echt zo veel vetter dan dat half zilver met zwart antenne cover) Echt zieke verbeteringen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja ik bedoelde in de us dus
|
|
||||
|
||||
Assisted GPS, wat is dat?
De iPhone 3G heeft een GPS-chip en zal daarnaast ook met A-GPS werken. Assisted GPS (A-GPS) is een methode om snellere positiebepaling te doen. Door gebruik te maken van eenvoudige locatiebepaling kan de GPS-ontvanger vooraf schatten waar je je bevindt, ook wanneer er nog geen contact met de satellieten is.
Lees verder over: Assisted GPS, wat is dat? Tag: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
maar kan je dus ook in de oude iphone gebruik van A-GPS gebruik maken of niet???
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik bedoel te zeggen dat, als er een goede GPS-chip in de nieuwe iPhone zit, 'gewoon' GPS al voldoende is. Dat er A-GPS op zit doet mij vermoeden dat de ingebouwde chip niet van de beste soort is. Dat A-GPS dus noodzakelijk is om bijv. een (snelle) fix te bewerkstelligen. Waarom? Ervaring met de N95.... Neen, want die heeft simpelweg de hardware daar niet voor (GPS-chip).
|
|||
|
|||
Zou je de iphone straks echt als navigatie kunnen gebruiken in de auto ?
Dus gewoon naast de radio in een cradle en niet onder de vooruit? Dan lekker met een simpel audiokabeltje naar mijn normale radiocd speler in de auto ? Dan hoef ik dus geen navigatie te kopen voor in de auto ? Zou wel erg blits zijn zeg... Daar is tomtom en co niet blij mee lijkt me zo ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Momenteel is de nieuwe iphone alleen nog maar geschikt om via google maps te werken, dus heb je nog altijd een open internetverbinding nodig om je positie te kunnen bepalen, het zal alleen nu nauwkeuriger zijn dan met de eerste generatie iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit dacht ik niet begrepen te hebben uit de keynote. Er werd daar niet gesproken over kaarten die op de iphone geladen worden, enkel maar over google maps, maar als je gelijk hebt, dan heb je natuurlijk geen internet nodig en kan men de iphone gebruiken als gps, maar ik heb mijn twijfels.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus soortgelijk als je TT op (nagenoeg) elke PDA kunt draaien. 100% zeker weten kan pas als (1) de nieuwe iPhone er is en (2) TT zijn spul werkelijk gaat verkopen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nee tomtom is niet van plan om i-phone kaarten te gaan maken hun willen zelf een tellie op de markt gaan brengen
|
|
||||
|
||||
Is GPS een gratis navigatiesysteem, of moet je ook telefoonkosten betalen als je de GPS overal wilt gebruiken? Of is het dus helemaal gratis? Net zoals de TomTom enzo?
Groeten, Doblie. |
|
|||
|
|||
Momenteel is de iphone nog geen echte gps. Men kan alleen een plaatsbepaling doen en men kan in realtime zien waar men is via google maps (dus een open internet verbinding is nodig). wanneer er echter software en kaarten te koop komen die men uiteraard zal moeten betalen, dan pas kan men de iphone gebruiken om routes uit te stippelen en aanwijzingen te krijgen van hoe men moet rijden en ja dit is dan wel gratis, buiten de aankoop van de software en kaarten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone | Eiso | iPhone Navigatie | 2 | 27-08-11 16:24 |
tomtom geen gps signaal | Mad Hankey | iPhone Navigatie | 11 | 01-04-10 19:40 |
TomTom: gps via tomtom carkit of iphone. | tazzie001 | iPhone Navigatie | 8 | 08-02-10 14:33 |
|
|