//

Kaarten-app favorieten laden niet

Kaarten-app favorieten laden niet discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar ios8 en yosemite heb ik een vreemd probleem. De favorieten worden niet meer geladen. Ik kan ze wel zien en aanklikken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-14, 13:00
verheesen verheesen is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 1
Standaard Kaarten-app favorieten laden niet

Sinds de upgrade naar ios8 en yosemite heb ik een vreemd probleem. De favorieten worden niet meer geladen. Ik kan ze wel zien en aanklikken maar daarna gebeurt er niks. Dat geldt voor mijn iphone6 mijn ipad en ook op de Mac.
Bijzondere is dat er twee zijn die het wel doen maar de rest niet. Voeg ik een nieuwe toe dan doet die het evenmin. Alles wordt keurig gesynchroniseerd over alle apparaten.
Nog vreemde is het dat als ik de favoriet opzoek via de zoekfunctie in de kaarten app het adres wel wordt geladen en de route keurig wordt weergegeven. Maar dus niet door het aanklikken van een van de favorieten.
Herkent iemand dit probleem en vooral is er een oplossing? Gewoon nieuwe favorieten aanmaken werkt dus niet. En o ja op de Mac kan je meer informatie zien bij de favorieten en het adres staat er keurig in. Maar goed dat is ook wel logisch want via de zoekfunctie doet ie het wel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
favorieten, inladen, kaarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Niet storen: favorieten Etto Jailbreak 4 12-06-13 14:05
verdwenen app en favorieten na update ipad GertW iPhone algemeen 1 28-05-13 10:51
WhatsApp op iPad Mini met WhatsPad: Favorieten laden niet Typ 81 Jailbreak apps en thema's 3 26-03-13 21:38
Kaarten app Ipad2 herkent locatie niet ingriddevries iPad Apps 5 29-07-11 12:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:11.