//

EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8?

EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gisteren mijn iPhone 5 geupgrade naar ios 8. Vandaag kom ik er echter dat mijn app EveryTrail niet meer werkt (was al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-14, 22:49
f16 f16 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard EveryTrail verdwenen na upgrade naar iOS8?

Hallo, ik heb gisteren mijn iPhone 5 geupgrade naar ios 8. Vandaag kom ik er echter dat mijn app EveryTrail niet meer werkt (was al geïnstalleerd en werkte prima. Nu zag ik alleen een openingsscherm, waarna de app niet meer reageerde.
Herstart van de iPhone gedaan zonder resultaat.

Logische volgende stap: herinstallatie app ==> app verwijderd van de Phone ==> app zoeken in de appstore: is hij niet meer te vinden!!!???

Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-14, 01:41
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Kijk eens bij je aankopen. Daar zou hij wel bij moeten staan.
  #3  
Oud 26-09-14, 10:12
f16 f16 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

Ja, klopt je hebt gelijk, daar staat de app inderdaad tussen....ECHTER, aanklikken geeft als resultaat een wit scherm met de tekst "laden" waar hij niet meer uitkomt.

Andere apps welke nu en in het verleden op mijn phone hebben gestaan, kan ik nog wel gewoon terug vinden met de zoekfunctie.



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 09:22 ----------

Als ik op de wolk ernaast klik, lukt het wel om de app weer te installeren.

Nu kom ik in de aanvankelijke situatie terug: app start / toont welkomstscherm / automatisch volgende scherm ==> buttons van de app reageren nergens meer op (scherm reageert nog wel op aanraking)

..nog meer idee"en?
  #4  
Oud 27-09-14, 00:22
bubmc bubmc is offline
• iOS 8.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Scheveningen
Berichten: 12
Standaard

ik heb hetzelfde probleem.
de app wordt al enkele jaren niet meer onderhouden helaas na overname door TripAdvisor. Zie ook berichten op facebook van andere gebruikers: https://www.facebook.com/pages/everytrail/224815527194
  #5  
Oud 08-10-14, 09:03
GJ57 GJ57 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 35
Standaard

Heeft iemand een idee voor een waardig vervanger van everytrail. Heb zelf Viewranger maar is niet zo gebruiksvriendelijk. (geuploade wanndelingen in hetzelfde gebied lopen door elkaar, dus niet per wandeling een kaart, lastig verwarrend)
Wat heb ik nodig: een app waarin ik een wandeling kan zetten en nalopen , simpel, geen toeters en bellen. Mag ook een betaalde versie zijn. (en PS jammmer van everytrail.)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2014 om 07:04 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f16 Bekijk bericht
Ja, klopt je hebt gelijk, daar staat de app inderdaad tussen....ECHTER, aanklikken geeft als resultaat een wit scherm met de tekst "laden" waar hij niet meer uitkomt.

Andere apps welke nu en in het verleden op mijn phone hebben gestaan, kan ik nog wel gewoon terug vinden met de zoekfunctie.



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2014 om 09:22 ----------

Als ik op de wolk ernaast klik, lukt het wel om de app weer te installeren.

Nu kom ik in de aanvankelijke situatie terug: app start / toont welkomstscherm / automatisch volgende scherm ==> buttons van de app reageren nergens meer op (scherm reageert nog wel op aanraking)

..nog meer idee"en?
Bij mij precies hetzelfde en dat vlak voor een wandelvakantie in de Eiffel. Hmmmmm
  #6  
Oud 08-10-14, 09:52
f16 f16 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

heb inmiddels GPSies gevonden (1x getest). Daarnaast gebruikte ik Endomondo al; daar kun je routes ook in uploaden en volgen (en tegelijk je eigen performance meten).
  #7  
Oud 09-10-14, 17:54
GJ57 GJ57 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f16 Bekijk bericht
heb inmiddels GPSies gevonden (1x getest). Daarnaast gebruikte ik Endomondo al; daar kun je routes ook in uploaden en volgen (en tegelijk je eigen performance meten).
Kun je me helpen aan een handleiding voor gpsies?
Ik heb het volgende gedaan, account aangemaakt (oude geactiveerd by the way) op laptop. Op Iphone app gedownload, zelfde account aangemaakt. bestaande route naar kladblok gezet op latop. Na enige tijd verschijnt dan ook de wandeling op de iphone. Is dat de manier ? of kan het sneller? Daarnaast de vraag, als ik ga wandelen zie ik dan een speldje of zoiets waar ik wandelen? Het lijkt erop dat de wandelvakantie gered gaat worden volgende week. BVD !~!!!!
  #8  
Oud 10-10-14, 12:10
f16 f16 is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 4
Standaard

Zo heb ik het de eerste keer ook gedaan; heb geen handleiding voor je. Als je gaat wandelen zie je je actuele locatie op de kaart (ik heb het niet in het buitenland gebruikt, maar vermoed dat hij wel dataverkeer gebruikt voor de kaarten.)
Zonder dataverkeer (of slecht bereik zoals ik had in NL had) wordt je kaart dus grijs. De route kun je echter nog gewoon volgen en je ziet snel genoeg of je naast de route loopt.
Prettige vakantie
Reageren

Labels
appstore, everytrail, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iOS8 - Filmrol verdwenen in Fotos app brabbeldas iPhone algemeen 14 21-09-14 12:58
Prisma woordenboek verdwenen na iOS8 update cln iPad algemeen 1 21-09-14 10:05
App verdwenen na upgrade naar iOS7 iHolland iPad algemeen 3 14-11-13 22:09
Foto's verdwenen na upgrade naar iOS 6 Rampo iPhone algemeen 3 22-09-12 00:20
contacten verdwenen na upgrade michandy iCloud 1 31-10-11 18:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:40.