App verdwenen na upgrade naar iOS7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vreemd fenomeen na een upgrade van een iPad 2 naar iOS 7. Het upgraden ging prima, alles terugzetten ook. Echter, was er 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App verdwenen na upgrade naar iOS7
Hallo allemaal,
Vreemd fenomeen na een upgrade van een iPad 2 naar iOS 7. Het upgraden ging prima, alles terugzetten ook. Echter, was er 1 app verdwenen, de rabobank app. Geen probleem zou je denken, die installeer je even opnieuw uit de AppStore. Eenmaal in de appstore aangekomen stond er dat de rabobank app gewoon op de iPad stond en was er 1 keuze: Open. Als ik op Open druk gebeurt er niets, de app opent niet. Ook bij "aankopen" staat de app gewoon, maar ook daar niet te openen. De App kan ik dus ook niet van de iPad verwijderen omdat hij niet meer in mn beginscherm staat. Wat nog opviel is dat de app bij update staat als zijnde onvoltooid. En die kan ik ook niet meer herstarten. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt. Gr, Maarten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je via iTunes op de computer de App verwijderen en/of opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem op mijn iPad 3, alleen begon het bij mij na een update van de Facebook-app. Deze liep vast en toen ik erop drukte verdween ie. Heel veel al geprobeerd, uit/aan, app verwijderd uit aankopen en opnieuw, via iTunes toevoegen op m'n ipad. Dat pakt hij allemaal niet.. In de store blijft de app op 'open' staan, maar openen doet ie niet.
Maarten, is het bij jou al gelukt? Iemand anders nog goede ideeën? Groeten, Annemieke |
|
||||
|
||||
Herstellen in iTunes en geen reservekopie terugplaatsen…
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspraken verdwenen op iPhone4S na installeren iOs7 | MariaErica | iPhone algemeen | 14 | 29-10-13 13:29 |
Native ios apps verdwenen sinds ios7 | koekjedebij | iPhone Apps | 6 | 12-10-13 00:48 |
Betaalde Apps verdwenen sinds ios7 | feddesman | iPhone algemeen | 2 | 04-10-13 22:01 |
Dotlock my date bestanden verdwenen na update IOS7 | Donjopie | iPhone algemeen | 1 | 23-09-13 09:50 |
Foto's verdwenen na upgrade naar iOS 6 | Rampo | iPhone algemeen | 3 | 22-09-12 00:20 |
|
|