antivirus discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) nut of onzin op een ipad, om je te beschermen met antivirus of ander internet bescherming tools?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
antivirus
nut of onzin op een ipad, om je te beschermen met antivirus of ander internet bescherming tools?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is niet zinnig tenzij die iPad veel te snel is en je het ding absoluut trager wil maken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als dat mijn ipad trager maar veiliger maakt kan ik daar mee leven. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een virusscanner op je iPad?? Serieus?!
Nee. Buiten dat er geen zinnige virus-detectie beschikbaar is voor de iPad, is dat toch echt de zorg van de partijen die zich daar willens en wetens gevoelig voor maken. Door bijvoorbeeld een systeem te gebruiken die echt niet zonder virusscanner kán. En daar is gelijk mee gezegd, dat het voor jou niet interessant is om die virussen op voorhand voor de ontvangers van jouw e-mails, er uit te gaan vissen. Laat ze dat lekker zelf maar oplossen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Ipad zal draaien zonder antivirus, al moet ik wennen aan het idee om zonder antivirus te werken, ik gebruik het op de mac ook voornamelijk omdat ik regelmatig doc. bestanden moet openen en doorsturen, en daar kan al wel eens troep aanhangen, dat voor narigheid kan zorgen, niet voor mij maar voor andere, vind al wel eens (na een scan) decompressed bombs, niet dat deze voor veel schade zorgen, maar kunnen je wel veel narigheid bezorgen!!! avast! Free Antivirus for Mac | Security Software for Apple OS X |
|
|||
|
|||
Apps in de Mac App Store moeten nu sandboxed draaien. Een antivirus appje dat alleen in zijn eigen zandbakje mag spelen is niet erg efficiënt. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je bent veilig, verwijder 'm gerust. Zelf heb ik ClamXav op m'n computer staan. Eens in de twee maanden herinner ik me dat en dan laat ik 'm draaien. Meestal breek ik 'm overigens af voor-ie klaar is
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
antivirus | quinten39 | iPhone algemeen | 2 | 18-04-12 14:32 |
Gratis antivirus | u145495 | iPad Apps | 4 | 28-01-12 14:57 |
|
|