Kost GPS geld? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb en vraag kost internet op je iphone geld als je prepaid heb...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb en vraag kost internet op je iphone geld als je prepaid heb
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ja, je kan het uitzetten(3g en edge) via de site Disable EDGE/3G data on iPhone - iphonenodata.com - for free op je iphone en dan op het knopje disable drukken, dat krijg je geen onnodige kosten op je iphone, Wi-Fi kost geen geld
|
|
|||
|
|||
maar als je een internet bundel hebt kost het dan ook geld om te navigeren zeg maar dat je op over het kaartje gaat? want mijn zoon heeft google navigatie op zijn htc en ik vroeg me dus af of dat geld koste als die vrouw gaat praten? Want hij heeft wel een onbeperkt internet bundel bij vodafone. en dat is toch gewoon voor je data verkeer en je rooming?
Laatst gewijzigd door thomashofs; 25-06-10 om 18:44. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij navigatie van TOMTOM of NAVIGON geldt dit uiteraard niet, want dan wordt er geen gebruik gemaakt van INTERNET, alleen van het GPS-A signaal. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
TomTom: Kost LiveTraffic geld? | srgnn-38 | iPhone Navigatie | 7 | 14-08-10 00:05 |
iPhone 3GS: Jailbroken. Internet kost geld? | bugmenot2 | Unlock | 5 | 01-04-10 10:03 |
Wi-Fi kost toch geld? | Ancotje | Archief | 2 | 14-12-09 18:02 |
Bitesms Kost Geld? | chabirx | Archief | 1 | 10-08-09 12:19 |
|
|