geen geluid in auto discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) omdat ik Sygic zo mooi vond en overal goede recensies las, heb ik Sygic met Wereld licentie, HUD en Dashcam gekocht. toen ik Sygic ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen geluid in auto
omdat ik Sygic zo mooi vond en overal goede recensies las, heb ik Sygic met Wereld licentie, HUD en Dashcam gekocht.
toen ik Sygic ging uitproberen kreeg ik geen stem voor richtingen aan te geven, ik dacht uiteraard dat het volume uit stond of zo bij instellingen, in het begin was dat ook zo, maar na aanzetten ervan nog steeds geen geluid. Dus bij Sygic maar aangeklopt en zij mailen mij terug (Adam) met reply dat dat een bekend issue is en dat hieraan wordt gewerkt in een volgende update, maar wanneer kunnen ze niet zeggen!?? Zijn er meerdere mensen die dit euvel kennen? Mijn iPhone 6 verbind ik altijd met de usb ingan van mijn Fiat Punto Twinair. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPad geluidsprobleem wel geluid met koptelefoon, maar geen geluid uit de speaker | kennyyang | iPad algemeen | 0 | 07-09-12 02:53 |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Slecht geluid in auto | JeeWee | iPhone algemeen | 5 | 30-12-09 23:01 |
|
|