//

Route aanpassing door verkeerssituatie

Route aanpassing door verkeerssituatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maakte vanavond voor de eerste maal een test ritje met Navigon als navigatie. Ik had de indruk dat de route automatisch onder invloed van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-16, 21:15
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Route aanpassing door verkeerssituatie

Ik maakte vanavond voor de eerste maal een test ritje met Navigon als navigatie. Ik had de indruk dat de route automatisch onder invloed van de verkeerssituatie werd aangepast. Kan er me soms iemand melden of dit automatisch aanpassen kan uitgeschakeld worden of dat de aanpassing enkel
op verzoek of na akkoord aangepast word. Niet dat ik graag in de file sta hoor, maar zo maar puur automatisch vind ik niet erg leuk.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-16, 09:32
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ik moet eerlijk bekennen dat ik me waarschijnlijk zal vergist hebben gisteravond, het was de eerste keer dat ik Navigon gebruikte en ik heb nadien gezien dat ik een verkeerd adres ingegeven had, en omdat ik de omgeving heel goed kende begreep ik de door Navigon aangegeven weg niet zo goed en dacht waarschijnlijk verkeerdelijk dat de route door Navigon aangepast werd door de verkeersdrukte. Wat mij betreft mag dit topic gesloten of verwijdert worden. Tenzij zo een route aanpassing door de verkeerssituatie functie toch zou bestaan dan lees ik natuurlijk graag hoe je die dan gebruikt.

Mvg, Vic
  #3  
Oud 19-11-16, 17:32
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Volgens mij is dat de "dynamische route"

Maar ik gebruik dat nooit meer, heb het een x aangehad toen stuurde dat #%<>$ ding me van de A1 de afrit naar de A28 op om vervolgens weer de A1 op te rijden.
Helaas staat dat stuk afrit altijd vol met file...
  #4  
Oud 13-11-17, 21:33
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard

Let op bij keuze van de route. Vaak krijg je de keuze van twee of drie verschillende routes aangeboden.Kies niet de kortste, dan krijg je geheid dat verhaal van MCNO
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
automatische tijds aanpassing in buitenland henrie69 Jailbreak apps en thema's 11 12-07-09 15:28
Aanpassing unlock guides i.v.m. FW1.1.3 Fresh Unlock [archief] 10 10-02-08 22:01
MediaPlayer Iphone aanpassing croiman iPhone algemeen 0 22-01-08 17:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.