//

Waze in IOS12 met Apple Carplay

Waze in IOS12 met Apple Carplay discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik kan sinds gisteren via de nieuwe update van Waze eindelijk de app gebruiken met Apple Carplay in mijn wagen. Echter merk ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-18, 14:01
bickynator bickynator is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Lier
Berichten: 2
Standaard Waze in IOS12 met Apple Carplay

Hallo iedereen,
Ik kan sinds gisteren via de nieuwe update van Waze eindelijk de app gebruiken met Apple Carplay in mijn wagen.
Echter merk ik toch nog een verschil tov het gebruik via mijn Iphone.
Zo krijg ik bvb geen snelheidsmeter te zien via carplay maar wel met de app.
Zijn er nog mensen die dit hebben? Klopt dit? Of ben ik te snel en zal dit met komende update's aangepast worden?
Nu merk ik wel dat in google maps ook geen snelheidsmeter is bij Apple Carplay, en aangezien Waze eigendom van Google is zal dit hetzelfde zijn vermoed ik? Thanx voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-18, 14:58
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard

Je kan heel wat instellen in de app zelf over wat zichtbaar moet zijn en wat niet.
Maar ik ervaar ook dat er nog een verschil is.

Bijkomend problemen:
-Wanneer ik men Iphone inplug op mijn VW (nieuwste Radio VW) en indien Waze nog in de achergrond open is, stopt mijn muziek onmiddellijk. Waze onderbreekt het geluid precies bij verbinding maken. Door terug op radio te drukken is alles terug ok.

-Als Waze gesloten is op de Iphone, moet ik mijn Iphone ontgrendelen als ik Waze opstart vanaf de navigatie. Slaagt toch op niets. Vroeger moest je aanklikken dat je geen bestuurder bent, maar dit lijkt me nu niet veiliger als je waze opstart vanaf de radio zelf dat er nog een blokkade opzit. Natuurlijk ga ik mijn telefoon dan ontgrendel.
  #3  
Oud 28-09-18, 16:47
bickynator bickynator is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Lier
Berichten: 2
Standaard

Klopt, enkel staat de snelheidsmeter wel zichtbaar in de waze app op mijn smartphone.
Ik heb geen last van het radiogeluid dat wegvalt tijdens het gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
twee-staps-verificatie uitschakelen iOS12? Guest-20180926152807 iPhone algemeen 0 19-09-18 15:22
Iphone op IOS12 PB. Geen homekithub meer via Apple TV 3 Driesdk iPhone algemeen 3 24-08-18 16:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.