FW3.0 Navigon met externe GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Evinyatar Je moet een beetje prutsen om signaal te krijgen in Navigon. Bij mij werkt het enkel als ik mijn Holux ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
mijn holux is binnen GPSlim 236 nu nog ff de kabel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En daar zat een levertijd van 2 weken op?
|
|
|||
|
|||
naja 7 tot 10 dagen dus ik reken op 14. laatste keer dat ik wat had besteld in hong kong was het er in 5 dagen.. dus je kan er geen slag naar slaan anyways.
ik heb gelukkig wel track n trace.. maar de hongkong post geeft geen informatie die ik zelf nog niet wist (er staat doodleuk parcell on its way to: netherlands.) en meer niet .... haha |
|
|||
|
|||
Navigon werkt een stuk beter nu met de update; het hele gedoe met de ontvanger aan en uitzetten is nu niet meer nodig. Gewoon Navigon opstarten en ik heb een fix. Navigon herstarten werkt nu ook perfect zonder te moeten zooien met de ontvanger. Wel geeft GPS Serial nog steeds geen snelheid door, dat zou in een volgende update gefixed worden.
|
|
|||
|
|||
bedoel je de actuele rijsnelheid?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik begin te denken dat Navigon zelf nog niet optimaal is, ik heb deze middag wat testjes gedaan, zelfde routes met maps en navigon, en heb toch het idee dat maps een beter resultaat geeft. navigon springt soms van hier naar daar.. terwijl maps het stabieler en juister aangeeft.
|
|
|||
|
|||
kabeltje binnen... nu de code nog voor het activeren maar ze reageren niet op mijn mail, weet niet hoe het met tijdsverschil zit?
|
|
|||
|
|||
Dat ding kwam uit Amerika? Waar vandaan? In New York is het nu 12:29 en in San Francisco 9:29, dus ze zouden aan het werk moeten zijn
|
|
|||
|
|||
Komt uit Hongkong
|
|
|||
|
|||
WERKT!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
daarna is het kabeltje prikprak werkt meteen.... het is wel zo dat GPS serial niet helemaal 100% is nog niet, zo is het dus dat als je van de route afwijkt het iets langer duurt voor dat hij herberekent, en als ik in de tuin sta denk navigon dat ik op de weg achter ons huis sta ipv ervoor maar goed dit zijn kleinigheidjes.. je hebt wel voor een paar tientjes navigatie op je iphone en voor mij werkt het zo goed, alhoewel een update van GPS serial altijd fijn is (er word ook nog gewoon aan gewerkt) |
|
||||
|
||||
GPS Serial 1.2 is uit.
Ik krijg het maar niet voor mekaar om de xGPS (ondersteund door GPS Seial) icm Navigon aan het werk te krijgen. Gelukkig wel goed signaal met de internet GPS op mijn 3G. |
|
|||
|
|||
even een update ,
ik ben weer veilig thuis van mijn vakantie en navigon icm Gpsserial heeft mij perfect genavigeerd door NL duitsland en Italie niks op aan te merken |
|
|||
|
|||
Heb zelf parrot LS 3400 car kit met ingebouwede bluetooth GPS muis met TomTom op de Nokia Symbian. Werkt naar tevredenheid, maar kan de kaarten niet meer updaten. Overweeg nu over te gaan op 3 GS met Navigon/TomTom of Sygic. Maar als ik de forums lees kan ik dan de GPS muis van mijn car kit niet gebruiken. Zou dit ooit opengegooid worden.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
Externe bleutooth sateliet onvanger (gps) | Gustf | iPad accessoires en onderdelen | 11 | 03-06-11 15:07 |
Iphone 4 gebruiken als externe gps ontvanger voor ipad?? | maximvdh | iPad Apps | 1 | 29-01-11 14:23 |
Hardware: [iPhone 2G] Externe GPS ontvanger | stefanvangelder | iPhone Navigatie | 4 | 23-08-09 18:59 |
|
|