TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoop dat het snel op de markt komt scheelt me een tomtom halen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoop dat het snel op de markt komt scheelt me een tomtom halen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Die TomTOm komt er niet meer
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben ik de enige die tom tom niet terugvind in de appstore?
die zou er normaal toch ingestaan hebben op 17 juni? |
|
||||
|
||||
Als je het nieuws bericht goed had gelezen dan had je geweten dat het deze zomer komt en niet op 17 juni. TomTom heeft namelijk geen datum genoemd op de keynote.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd of er dan in de toekomst ook city-maps komen voor de Iphone, makkelijk voor op de fiets of lopend in een andere stad
|
|
|||
|
|||
we gaan lekker zit wachten met zijn allen.
Hoop dat tomtom snel komt. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoelang we moeten wachten? Ik ben er nl. wel aan toe: TT op de iPhone
|
|
|||
|
|||
TomTom of navigon, welke er eerst is koop ik! Dus schiet maar op!
|
|
|||
|
|||
TomTom lijkt me wat fijner dan navigon. Dus ik wacht op TT.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In dat geval zallie ook wel voor de 1e Gen gaan draaien, lijkt mij....
|
|||
|
|||
Tomtom laat ook nergens wat los he over de release date/prijs? Ik heb me aangemeld op de nieuwsbrief voor tomtom iphone: TomTom for iPhone
Maar nog nietss ontvangen. Wel jammer dat het zo lang op zich laat wachten en dat ze niet gewoon een datum geven. De zomer is nog lang |
|
||||
|
||||
misschien kost het ding straks wel meer dan een gewone TomTom
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb vorige week TOMTOM een mailtje gestuurd met de vraag of ze konden vertellen of het voor de vakantie ging komen aangezien mij dat wel een goede zet lijkt. Dan schaffen veel mensen het nog aan denk ik voordat ze op vakantie gaan. Dit was het antwoord:
Citaat:
Ik heb ze daarna terug gemaild want dit antwoord slaat echt nergens op. Tuurlijk hebben ze wel informatie die willen ze alleen nog niet openbaar maken.Mail dat dan gewoon terug. |
|
||||
|
||||
ik vrees dat alle informatie die tomtom nu naar buiten brengt te beursgevoelig is
.......... maar wat een dombo's: zoiets als de launch van een cabrio in de herfst |
|
|||
|
|||
feit: tt zit in zwaar weer
feit: hebben kort geleden een aandelen emissie gedaan om enkele mio's uit de markt te halen feit: tt ziet de verkopen van zn eigen hardware achteruit hollen feit: tt heeft al jaren een slecht management vraag: hoe kan het dat een niet te verkrijgen produkt bij een apple evenement zo prominent wordt gedemonstreerd? vraag: zou er iets waar zijn van de overname geruchten door apple? vraag: zou apple interesse hebben in het recent overgenomen deel van TT kaarten business Vermoeden: TT voor de iphone komt er nooit, en apple koopt teleadlas van ze over opdat apple zelf diensten kan bieden zoals bijvoorbeeld google dat doet met google earth en zaken zoals navigatie. We zullen zien... grz |
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|