TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) De release date is niet bekend, maar wat is er mis met Navigon?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De release date is niet bekend, maar wat is er mis met Navigon?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Als het bekend is staat het wel op de frontpage. De directeur van Tomtom zal het je hier niet vertellen denk ik.
|
|
||||
|
||||
We zijn bij de 3e generatie iPhone
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
OT: Wat heb je liever: Een goed werkende Tom Tom-applicatie, of een slecht werkende? Gewoon even geduld. Developers gaan afkraken heeft geen zin. |
|
||||
|
||||
Hoe bedoel je de vierde?
Laatst gewijzigd door iMario; 02-08-09 om 21:33. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop/Opschonen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gezwets.
2G 3G 3GS |
|
||||
|
||||
A.u.b weer ontopic!!
|
|
|||
|
|||
1G = 1e generatie iPhones
2G = 2e generatie iPhones 3G = 3e generatie iPhones die zo werden genoemd omdat ze ook G3 functionaliteit hadden (toevallig ook de derde gen.) 3GS = 4e generaties iPhones Maar nu weer ontopic: Citaat:
Laatst gewijzigd door niels241; 02-08-09 om 22:09. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Introductie 2G: 29-06-2007, 3G: 11-07-2008, 3GS: 19-06-2009 Laatst gewijzigd door Hunter; 02-08-09 om 22:24. |
|
||||
|
||||
Het is zoals Hunter hierboven zegt.
De G staat niet voor Generatie. Dus 3 generaties. En nu graag terug On-topic aub! |
|
||||
|
||||
Laatste Nieuws TomTom !
is er nog nieuws ?, het begint nu wel een beetje lang te duren !
en geen word van TT . |
|
|||
|
|||
.......... nee (anders had je het wel gelezen)
|
|
||||
|
||||
De titel doet vermoeden dat er nieuws is.. ;-)
|
|||
|
|||
Wat mij betreft kunnen dit soort zinloze topics gelijk op slot
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
tomtom
beste mensen,
al menig maal heb ik gelezen dat er geen officiële navigatie uitkomt voor de iphone 2g, nu heb ik begrepen dat het mogelijk is met een app uit cydia om een externe dongle aan te sluiten wat redelijk stabiel werkt hoewel het niet de schoonheidsprijs verdiend. nu trok het volgende mijn aandacht, tijdje terug las ik dat de carkit van tomtom die straks uitkomt een gps antenne versterker bevatte, inmiddels heb ik begrepen dat het niet om een versterker gaat maar dat de kit zijn eigen onafhankelijke gps chipset heeft die de ingebouwde gps van de iphone uitschakeld. wat denken jullie is de kans groot dat de 2g iphones met jailbreak een realistische kans hebben om straks gebruik te maken van deze dongle met of zondere aanpassingen? het is immers ook gelukt om mms aan de praat de krijgen op de 2g. ben benieuwd naar jullie reacties. ik las het artikel over de gps chipset op iTomTom | Alles over TomTom op jouw iPhone 3G en 3GS! |
|
||||
|
||||
Nogmaals samengevoegd + titel aangepast.
|
|
|||
|
|||
En is er al wat meer info bekend!
|
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|