//

TomTom

TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, dat zal helaas niet lukken Ik heb al geprobeerd om "Benelux 1.0 1.ipa" te openen met "Toon pakketinhoud" en daar dan op de juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 25-09-09, 20:43
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Nee, dat zal helaas niet lukken
Ik heb al geprobeerd om "Benelux 1.0 1.ipa" te openen met "Toon pakketinhoud" en daar dan op de juiste plek flitspalen erbij te zetten. Precies zoals ik dat ook doe bij mijn TomTom One XL of deed bij mijn TT op mijn Windows Mobile gsm.
Maar helaas dat werkte toch niet.
__________________
Have Fun
Funske
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 21-10-09, 10:05
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Het was mij ook al opgevallen dat lang niet alle flitskasten worden weergegeven bij TT. Flitskasten die er al héél lang staan. Heb ook gekeken of het mogelijk was om deze te updaten, maar als je het bestand bekijkt renamen naar .zip) dan vind je op zich wel de locatie waar de bestanden aangepast zouden moeten kunnen worden, maar dit zijn dan 3 bestanden per POI ?!?! Ik ben er dus maar niet aan begonnen. Jammer dat TT dit niet los kan updaten zoals in de PDA versies. Misschien een idee voor de volgende versie, voor nu is het gewoon goed opletten onderweg (dat moet je toch al, maar je begrijpt wat ik bedoel).
  #263  
Oud 21-10-09, 18:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Het was mij ook al opgevallen dat lang niet alle flitskasten worden weergegeven bij TT. Flitskasten die er al héél lang staan. Heb ook gekeken of het mogelijk was om deze te updaten, maar als je het bestand bekijkt renamen naar .zip) dan vind je op zich wel de locatie waar de bestanden aangepast zouden moeten kunnen worden, maar dit zijn dan 3 bestanden per POI ?!?! Ik ben er dus maar niet aan begonnen. Jammer dat TT dit niet los kan updaten zoals in de PDA versies. Misschien een idee voor de volgende versie, voor nu is het gewoon goed opletten onderweg (dat moet je toch al, maar je begrijpt wat ik bedoel).
Het is helaas met allen zo.Alleen met navigon moet ik nog wat meer palen testen.
Al moet ik zeggen ik alle palen al heb met TT.
Hangt er blijkbaar vanaf op welke plaatsen.Maar idd,ze mogen toch eens wat sneller en beter updaten.
  #264  
Oud 21-10-09, 18:36
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Thumbs down

Kun je nagaan dat je met een TT One of zo een abo kunt nemen op die flitspalen van TT Dan neem je een abo op dingen van jaren geleden
Nee, voor mijn TT One gebruik ik de flitspalen van flitspaal.nl. Die zijn wel up-to-date
Helaas kan dit dus niet op de iPhone
  #265  
Oud 21-10-09, 18:40
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Je kunt toch gewoon ov2 files toevoegen op je iPhone, het is alleen even zoeken naar het juiste mapje
__________________

  #266  
Oud 21-10-09, 18:59
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Unhappy

Nee, was dat maar waar
Ik heb zelfs de hele app op mijn Mac in onderdelen uiteen geraffeld en bekeken. Ook de map gevonden met de OV2-bestanden en die vervangen door bestanden van Flitspaal.nl. Daarna weer keurig 1 geheel van gemaakt op de manier waarop het zou moeten.
Toen overgezet naar de iPhone, maar helaas hij werkte niet meer.
  #267  
Oud 21-10-09, 19:19
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb het toch echt gedaan, hoe kan dat dan ???

Ik heb ov2 bestanden van LPG stations toegevoegd op de iPhone zelf, lijkt me toch niks anders dan flitspalen vervangen
  #268  
Oud 21-10-09, 19:32
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Question

Nee, klopt dat zou hetzelfde moeten zijn. Maar ik denk dat jij een jailbreak hebt uitgevoerd. Als dat niet zo is wil ik heel graag, , echt heel graag weten hoe je dat gedaan hebt.
  #269  
Oud 21-10-09, 19:34
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik heb jailbreak, maar met diskaid moet je toch in de folder op je iPhone kunnen komen of ben ik nou niet goed op de hoogte van diskaid ?
  #270  
Oud 21-10-09, 19:50
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Nee, wederom helaas, met Diskaid kun je alleen in de folders komen waar je mag komen.
Na een jailbreak kun je in elke folder op je iPhone komen. Met Diskaid dus helaas niet.

Maar nu we het er toch over hebben...... Heb jij al 3.1.2? Hoe heb je die gejailbreak-ed?
Geen problemen met andere software?
  #271  
Oud 21-10-09, 19:50
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik heb jailbreak, maar met diskaid moet je toch in de folder op je iPhone kunnen komen of ben ik nou niet goed op de hoogte van diskaid ?
Je kan met Diskaid inderdaad in je iPhone komen, maar enkel om foto's af te halen. Zeer basis dingen dus. Om bestanden te wijzigen enzo heb je een jailbreak nodig.
  #272  
Oud 21-10-09, 19:53
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

OK heb alleen diskaid met JB gebruikt, 3.1.2 met Blackra1n jailbroken

Omdat jij een 3G hebt kan het lastiger zijn, dan zou ik een custom firmware proberen aangezien ik begrijp dat je toch wilt jailbreaken ??
  #273  
Oud 21-10-09, 19:58
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Nou, ik beging er steeds meer over te denken, ja. thethering werkt niet meer, bij TT extra POI's erbij zetten gaat niet, etc.
Dus ja, ik begin er steeds meer over te denken, maar het hele gebeuren er omheen houdt me nog een beetje tegen.
  #274  
Oud 23-10-09, 01:15
nicotet nicotet is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 25
Standaard

weet iemand of de carkits van tom tom uit the U.S.ook kan aansluiten op de europese autoradio's qua muziek.

Hoe werkt dat eigenlijk met de muziek hoe moet je dat aansluiten op je auto radio.

thnx,
  #275  
Oud 23-10-09, 14:01
thelorrr thelorrr is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Maar wat is nu eigenlijk het beste navigatieprogramma om te gebruiken icm weergave mobiele flitspalen. Ik heb tomtom aangeschaft, vind het een prima programma, maar ik kan niet echt iets vinden om (mobiele) flitspalen te integreren...
  #276  
Oud 23-10-09, 16:51
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik heb het toch echt gedaan, hoe kan dat dan ???

Ik heb ov2 bestanden van LPG stations toegevoegd op de iPhone zelf, lijkt me toch niks anders dan flitspalen vervangen
Dus jij zegt : mits je een JB hebt, is het slechts een kwestie van het mapje opsnorren en dan daar de .ov2 bestanden in zetten ? En de .bmp files ?

Heb je dat echt zo gedaan dan ?
  #277  
Oud 24-10-09, 15:31
Cateye Cateye is offline
 
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funske Bekijk bericht
Ik heb TomTom ook op mijn iPhone staan.
Op mijn weg naar mijn werk staan 3 palen. Slechts bij 1 paal krijg ik een melding. En al die 3 palen staan er al 5 tot 10 jaar.
Oftewel de flitspalendatabase die ze gebruiken is van tig jaar geleden.
Dat viel mij dus ook op, ik kreeg ook geen flitspaalmeldingen...heb er nog niet eentje gehad....een oude database dus, da's lekker dan dat is dan nog niet opgelost met de recente update!
  #278  
Oud 24-10-09, 15:33
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht
Dus jij zegt : mits je een JB hebt, is het slechts een kwestie van het mapje opsnorren en dan daar de .ov2 bestanden in zetten ? En de .bmp files ?

Heb je dat echt zo gedaan dan ?
Dat klopt, opsnorrevan van dat mapje is even zoeken inderdaad, maar dan gewoon kopiëren en plakken
  #279  
Oud 24-10-09, 15:53
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Dat klopt, opsnorrevan van dat mapje is even zoeken inderdaad, maar dan gewoon kopiëren en plakken
Jij zegt dus het volgende :

er zijn 3 bestanden, namelijk : Flitspaal_NL_TomTom.ov2, Flitspaal_NL_TomTom.ov2.dct en Flitspaal_NL_TomTomOv2.ver

Als je hier het bestand Flitspaal_NL_TomTom.ov2 overschrijft met een nieuwe file van bijv. flitspaal.nl en renamed naar Flitspaal_NL_TomTom.ov2 dan zou je klaar zijn ?

Ik heb dat nl. zo gedaan en a;s ik ga kijken op de kaart dan zie ik geen flitspalen...wel pompstations e.d. maar dus geen flitspalen.

Of zie je die pas als je gaat rijden..........?

Als ik ook het bestand open en de twee vergelijk, dan zijn ze wezenlijk anders....bij de één zie je alleen rommel en bij de ander kun je straatnamen ontdekken. Ik denk dus dat je iets anders hebt gedaan, maar wát ?!
  #280  
Oud 24-10-09, 16:58
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Ik had dus 2 bestanden van LPG stations een ov2 en een bmp

die heb ik naar de juiste map gekopieerd en als ik dan naar een nuttige bestemming zoek, dan staat ie ertussen.

het lijkt mij dat het met flitspalen net zo werkt, tenminste vroeger op de pda werkte het wel zo, maar als ik jou zo hoor dus niet helaas.
Reageren

Labels
navigatie, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 21:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 19:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:53.