//

TomTom

TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede tomtom gebruikerds ik weet niet of andere daarmee stoeien maarhoe voeg je in een b of c na een nummer?? dus stel je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #341  
Oud 12-08-10, 14:05
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

hallo mede tomtom gebruikerds

ik weet niet of andere daarmee stoeien
maarhoe voeg je in een b of c na een nummer??
dus stel je wilt naar................
op postcode....
en dan nummer bv zeg maar 67b
hoe kom ik aan die b???
lijkt me toch simpel op te lossen
of heb ik iets over het hoofd gezien

verder echt prima appie hoor

gr mrfred
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 25-08-10, 21:31
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Heb de vraag ook in het iPad forum gesteld, maar iemand al ervaring met TomTom op de iPad 3G?

Heb ook nog contact gehad met TomTom supportdesk

Onze applicatie voor de iPhone wordt niet ondersteund op de iPad. Bij ons op de klantenservice is geen nieuws omtrent de ontwikkelingen hiervan bekend. Het is ieder geval niet mogelijk om een aangeschaft pakket later te upgraden indien de iPad toch ondersteund zal worden.

Hoplijk komt TomTom met een HD iPad versie....
  #343  
Oud 26-08-10, 20:21
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jschoorl Bekijk bericht
Heb de vraag ook in het iPad forum gesteld, maar iemand al ervaring met TomTom op de iPad 3G?

Heb ook nog contact gehad met TomTom supportdesk

Onze applicatie voor de iPhone wordt niet ondersteund op de iPad. Bij ons op de klantenservice is geen nieuws omtrent de ontwikkelingen hiervan bekend. Het is ieder geval niet mogelijk om een aangeschaft pakket later te upgraden indien de iPad toch ondersteund zal worden.

Hoplijk komt TomTom met een HD iPad versie....
En dan? Een beetje dubbel betalen voor dezelfde app, voor gebruik op een ander apparaat? Ik zou het er niet voor over hebben, persoonlijk.
  #344  
Oud 26-08-10, 21:17
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
En dan? Een beetje dubbel betalen voor dezelfde app, voor gebruik op een ander apparaat? Ik zou het er niet voor over hebben, persoonlijk.
Ik wacht denk ik nog maar eens een paar maandjes
  #345  
Oud 14-09-10, 11:48
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Tomtom draait wel op de ipad, hoor. Het ziet er alleen wat korrelig uit.
  #346  
Oud 14-09-10, 16:36
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirOcco31 Bekijk bericht
Tomtom draait wel op de ipad, hoor. Het ziet er alleen wat korrelig uit.
Binnenkort komt TomTom 1.5 uit: die is geschikt gemaakt voor het Retina-display van de iPhone 4 en zal dan op de iPad er ook wel wat beter uitzien denk ik zo...
  #347  
Oud 15-09-10, 16:51
chappoian chappoian is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Ik zit te wachten op mijn iPhone 4. Ik ga hier TomTom op zetten en een TomTom Carkit aanschaffen. Deze in mijn auto plaatsen en een flinke rit door Duitsland maken. Ik vroeg mij alleen af of het extra kosten met zich meebrengt als ik TomTom op mijn iPhone 4 samen met de TomTom carkit gebruik. Ik heb het dan over kosten als internet kosten in het buitenland. Of misschien nog wel iets (heel) anders waar ik nog niet van op de hoogte ben.
Iemand meer ervaring hiermee?
  #348  
Oud 16-09-10, 20:14
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chappoian Bekijk bericht
Ik zit te wachten op mijn iPhone 4. Ik ga hier TomTom op zetten en een TomTom Carkit aanschaffen. Deze in mijn auto plaatsen en een flinke rit door Duitsland maken. Ik vroeg mij alleen af of het extra kosten met zich meebrengt als ik TomTom op mijn iPhone 4 samen met de TomTom carkit gebruik. Ik heb het dan over kosten als internet kosten in het buitenland. Of misschien nog wel iets (heel) anders waar ik nog niet van op de hoogte ben.
Iemand meer ervaring hiermee?

Nee dat kost verder niets. Wel zorgen dat je data en roaming uitstaan.
  #349  
Oud 16-09-10, 23:07
Liesbeth Sikking Liesbeth Sikking is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chappoian Bekijk bericht
Ik zit te wachten op mijn iPhone 4. Ik ga hier TomTom op zetten en een TomTom Carkit aanschaffen. Deze in mijn auto plaatsen en een flinke rit door Duitsland maken. Ik vroeg mij alleen af of het extra kosten met zich meebrengt als ik TomTom op mijn iPhone 4 samen met de TomTom carkit gebruik. Ik heb het dan over kosten als internet kosten in het buitenland. Of misschien nog wel iets (heel) anders waar ik nog niet van op de hoogte ben.
Iemand meer ervaring hiermee?
Waarom zou je een TT carkit aanschaffen? Had ik recent drie weken in Frankrijk helemaal niet nodig. Dus probeer het eerst maar eens zonder die extra kosten.
  #350  
Oud 19-09-10, 00:39
chappoian chappoian is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesbeth Sikking Bekijk bericht
Waarom zou je een TT carkit aanschaffen? Had ik recent drie weken in Frankrijk helemaal niet nodig. Dus probeer het eerst maar eens zonder die extra kosten.
Ja ik vind de cardkit ook wel erg prijzig moet ik eerlijk zeggen, maar ik vond het wel erg handig om mijn iphone 4 aan te sluiten met dmv een aux kabeltje. Waardoor ik gewoon mijn muziek kan luisteren in de auto, zonder dat mn iphone ergens rondslingerd. (Wat nu het geval ik met mijn iPod, die hangt aan een kabeltje aan mijn radio). Ook is het handig om hem op een vaste plek te hebben, zodat je beter de aanwijzingen kunt zien. En dan nog de oplaadfunctie.
Het GPS systeem(versterker) die erin zit interesseert me eigenlijk niet heel erg.

Heb jij een betere oplossing dan?
  #351  
Oud 19-09-10, 20:06
Liesbeth Sikking Liesbeth Sikking is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard Tom tom bevestigen zonder TT carkit

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chappoian Bekijk bericht
Ja ik vind de cardkit ook wel erg prijzig moet ik eerlijk zeggen, maar ik vond het wel erg handig om mijn iphone 4 aan te sluiten met dmv een aux kabeltje. Waardoor ik gewoon mijn muziek kan luisteren in de auto, zonder dat mn iphone ergens rondslingerd. (Wat nu het geval ik met mijn iPod, die hangt aan een kabeltje aan mijn radio). Ook is het handig om hem op een vaste plek te hebben, zodat je beter de aanwijzingen kunt zien. En dan nog de oplaadfunctie.
Het GPS systeem(versterker) die erin zit interesseert me eigenlijk niet heel erg.

Heb jij een betere oplossing dan?
Tip 1: halfords heeft een systeem waarbij je een basis klem koopt voor in je ventilatierooster. Daarop kun je voor allerlei apparaten een speciale klem kopen. Alleen: de iPhone4 past niet in de klem voor de iPhone 3G(S). Alternatief is dan de universele klem te kopen. Samen in ieder geval goedkoper dan de TT carkit. Overigens werkt het dan wel goed met de iPhone rechtop, maar minder flexibel als je je toestel overdwars wil zetten. Maar dat is voor mij geen bezwaar, omdat ik bij navigatie het liefst met het toestel rechtop werk. Tip 2: even googelen op 'brodit': een merk dat ook een soort klem levert, die op een iets andere manier bij je ventilatie past. Maar dan moet je wel zoeken of er een leverbaar is voor specifiek jouw type auto. Daar kan dan ook weer een speciaal opzet stuk op, maar ook daarvan weet ik niet of die al leverbaar is voor de iPhone4. Succes met zoeken.
  #352  
Oud 20-09-10, 17:06
wvanberkum wvanberkum is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Betere oplossing:
DealExtreme: $5.10 Universal Car Windshield Swivel Mount Cell Phone Holder for iPhone 4

$5,10 gratis verzonden.
Werkt als een godje. Nadeel: 2 weken levertijd!
  #353  
Oud 20-09-10, 19:58
chappoian chappoian is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liesbeth Sikking Bekijk bericht
Tip 1: halfords heeft een systeem waarbij je een basis klem koopt voor in je ventilatierooster. Daarop kun je voor allerlei apparaten een speciale klem kopen. Alleen: de iPhone4 past niet in de klem voor de iPhone 3G(S). Alternatief is dan de universele klem te kopen. Samen in ieder geval goedkoper dan de TT carkit. Overigens werkt het dan wel goed met de iPhone rechtop, maar minder flexibel als je je toestel overdwars wil zetten. Maar dat is voor mij geen bezwaar, omdat ik bij navigatie het liefst met het toestel rechtop werk. Tip 2: even googelen op 'brodit': een merk dat ook een soort klem levert, die op een iets andere manier bij je ventilatie past. Maar dan moet je wel zoeken of er een leverbaar is voor specifiek jouw type auto. Daar kan dan ook weer een speciaal opzet stuk op, maar ook daarvan weet ik niet of die al leverbaar is voor de iPhone4. Succes met zoeken.
Ik heb gezocht voor de "brodit". Ziet er prima uit! Nu nog even een site vinden waar ze een beetje overzichtelijk worden aangeboden. De eerste site die ik bezocht was niet heel erg duidelijk. Ik kwam in totaal (Klem, houder en lader) Op ongeveer €55. Klopt dit een beetje?

Binnekort zal ik ook even een Halfords winkel binnenstappen om te bekijken wat zij mij kunnen bieden of vertellen.

Bedankt igg voor je info!
  #354  
Oud 02-10-10, 15:34
Turgon's schermafbeelding
Turgon Turgon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 35
Standaard

Iemand eigenlijk een idee wanneer we 1.5 gaan mogen verwachten?
  #355  
Oud 02-10-10, 21:35
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Kan elk moment komen. TomTom tweette op 15 september het volgende: Nieuwe app voor iPhone begin oktober beschikbaar: YouTube - TomTom App for iPhone (version 1.5).
  #356  
Oud 05-10-10, 20:11
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wvanberkum Bekijk bericht
Betere oplossing:
DealExtreme: $5.10 Universal Car Windshield Swivel Mount Cell Phone Holder for iPhone 4

$5,10 gratis verzonden.
Werkt als een godje. Nadeel: 2 weken levertijd!
Nog een nadeel; gaat max 3 maanden mee. (heb em gehad, en het dikke ijzerdraad van houder naar zuignap breekt/knapt snel af bij de zuignap) Echt crap dit, zeker niet de moeite waard voor intensief gebruik, m.i.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-10-10 om 20:15.
  #357  
Oud 07-10-10, 07:39
Lomax Lomax is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Zwaag
Berichten: 15
Standaard

Ik heb onlangs twee houders bij focalprice.com besteld. Geen idee hoe die zich gedragen bij intensief gebruik maar ze komen vrij degelijk over.
  #358  
Oud 10-10-10, 21:16
copyfile copyfile is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 112
Standaard

Ik gebruik de iphone TomTom Europa app. Nu vroeg ik me af hoe het zit met flitspalen. Zitten de vaste flitspalen al standaard in de app ? Of moet je deze nog extra toevoegen/kopen ?
__________________
Ipod Touch 2G 8gb | Ipad 32gb Wi-Fi+3G | Macbook Pro Mid-2010 | Iphone 4 16GB
  #359  
Oud 11-10-10, 08:27
madcat madcat is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Ja, ze zitten standaard in de app.
Op de site van tomtom kan je meer infor vinden
  #360  
Oud 14-10-10, 22:23
glennvho glennvho is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 82
Standaard

Nu duurt het toch echt wel lang voordat we de 1.5 update krijgen niet?
Ik kijk al zo uit om hd kaarten te hebben op de iphone 4 want nu ziet het er allemaal niet echt zo scherp uit en ziet het er niet echt uit op de iphone 4.
Reageren

Labels
navigatie, navigon



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 20:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.