TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mede tomtom gebruikerds ik weet niet of andere daarmee stoeien maarhoe voeg je in een b of c na een nummer?? dus stel je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo mede tomtom gebruikerds
ik weet niet of andere daarmee stoeien maarhoe voeg je in een b of c na een nummer?? dus stel je wilt naar................ op postcode.... en dan nummer bv zeg maar 67b hoe kom ik aan die b??? lijkt me toch simpel op te lossen of heb ik iets over het hoofd gezien verder echt prima appie hoor gr mrfred |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb de vraag ook in het iPad forum gesteld, maar iemand al ervaring met TomTom op de iPad 3G?
Heb ook nog contact gehad met TomTom supportdesk Onze applicatie voor de iPhone wordt niet ondersteund op de iPad. Bij ons op de klantenservice is geen nieuws omtrent de ontwikkelingen hiervan bekend. Het is ieder geval niet mogelijk om een aangeschaft pakket later te upgraden indien de iPad toch ondersteund zal worden. Hoplijk komt TomTom met een HD iPad versie.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tomtom draait wel op de ipad, hoor. Het ziet er alleen wat korrelig uit.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit te wachten op mijn iPhone 4. Ik ga hier TomTom op zetten en een TomTom Carkit aanschaffen. Deze in mijn auto plaatsen en een flinke rit door Duitsland maken. Ik vroeg mij alleen af of het extra kosten met zich meebrengt als ik TomTom op mijn iPhone 4 samen met de TomTom carkit gebruik. Ik heb het dan over kosten als internet kosten in het buitenland. Of misschien nog wel iets (heel) anders waar ik nog niet van op de hoogte ben.
Iemand meer ervaring hiermee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee dat kost verder niets. Wel zorgen dat je data en roaming uitstaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het GPS systeem(versterker) die erin zit interesseert me eigenlijk niet heel erg. Heb jij een betere oplossing dan? |
|
|||
|
|||
Tom tom bevestigen zonder TT carkit
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Betere oplossing:
DealExtreme: $5.10 Universal Car Windshield Swivel Mount Cell Phone Holder for iPhone 4 $5,10 gratis verzonden. Werkt als een godje. Nadeel: 2 weken levertijd! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Binnekort zal ik ook even een Halfords winkel binnenstappen om te bekijken wat zij mij kunnen bieden of vertellen. Bedankt igg voor je info! |
|
||||
|
||||
Iemand eigenlijk een idee wanneer we 1.5 gaan mogen verwachten?
|
|
|||
|
|||
Kan elk moment komen. TomTom tweette op 15 september het volgende: Nieuwe app voor iPhone begin oktober beschikbaar: YouTube - TomTom App for iPhone (version 1.5).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-10-10 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Ik heb onlangs twee houders bij focalprice.com besteld. Geen idee hoe die zich gedragen bij intensief gebruik maar ze komen vrij degelijk over.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de iphone TomTom Europa app. Nu vroeg ik me af hoe het zit met flitspalen. Zitten de vaste flitspalen al standaard in de app ? Of moet je deze nog extra toevoegen/kopen ?
|
|||
|
|||
Ja, ze zitten standaard in de app.
Op de site van tomtom kan je meer infor vinden |
|
|||
|
|||
Nu duurt het toch echt wel lang voordat we de 1.5 update krijgen niet?
Ik kijk al zo uit om hd kaarten te hebben op de iphone 4 want nu ziet het er allemaal niet echt zo scherp uit en ziet het er niet echt uit op de iphone 4. |
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|