TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels staat TomTom erop, samen met een vwbusvriend aangeschaft (is toch praktisch familie ) De eerste indruk is dat de stem wat zacht is, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inmiddels staat TomTom erop, samen met een vwbusvriend aangeschaft (is toch praktisch familie )
De eerste indruk is dat de stem wat zacht is, dat ga ik nooit horen voorin mijn T2b uit 73 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
GPS coördinaten
Hallo allemaal,
Is er in de TomTom applicatie een mogelijkheid om gps coördinaten in te geven? Alvast dank! |
|
|||
|
|||
Neen, dit is niet mogelijk
Edit; als je coördinaten hebt, en je wilt weten waar het is dan kun je deze (geloof ik) wel invoeren in Google Earth op je computer (dit is geen app op je iPhone) Laatst gewijzigd door Peter1612; 09-02-10 om 18:56. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie! Je kan het trouwens ook gewoon bij google maps invoeren.
Zou wel makkelijk zijn als het bij tt ook kon. Jammer! |
|
|||
|
|||
.itn bestanden
Ik ga komend weekend een weekendje weg, de Stelvio pas in Italië/Zwitserland rijden. Dus toch maar even TomTom aangeschaft. Nu gaan we bepaalde routes rijden en daarvoor heeft de organisatie de reguliere .itn bestanden ter beschikking gesteld.
Ik ben al een paar uur aan het zoeken via Google voornamelijk, maar kan niets vinden over het importeren van .itn bestanden voor TomTom op de iPhone. Is het mogelijk en zo ja, hoe moet ik dit doen? Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door Rob82; 19-05-10 om 13:33. Reden: typo |
|
|||
|
|||
Copilot vs TomTom carkit
Hallo allemaal, Wie kan mij zeggen of Copilot werkt in combinatie met een TomTom carkit?
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal ik heb pas een IPone maar geen nav.(tt) wie kan mij vertellen hoe ik tt moet installeren en welke software of iets dergelijk heb ik dan nodig
|
|
|||
|
|||
Zie de apps op Itunes
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een vraag over de TomTom.
Ik vind het prettig om als ik geen route heb opgegeven tocht de kaart van TomTom te kunnen zien (flitspalen aanduiding). Ik kan echter alleen via een omweg de kaarten zien (route opgeven en vervolgens route verwijderen). Doe k iets fout of zie ik iets niet juist. Jdb |
|
|||
|
|||
Zal de iPhone 4 passen op de TomTom iPhone carkit?
|
|
|||
|
|||
Hoe kan ik mijn TomTom update? Wat voor een handelingen moet ik doen
|
|
|||
|
|||
Ja, dit is zelfs bevestigd door TomTom (zie TomTom, portable GPS car navigation systems) ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met tt1.2 altijd perfecte ontvangst, met 1.3 opeens als je onder een viaduct doorkomt ff grijs beeld, dacht dat dat kwam doordat iPhone overvol was (iets met geheugen ofzo) maar geen zin in reinstall... Nu met 1.4 op 4.0 lijkt de ontvangst ook minder dan met 1.2, of met 1.2 was het navigatiealgoritme misschien gewoon beter...
Krijg bijna het idee dat ze je zo proberen te dwingen om hun carkit te kopen. Nb: 1.4 pas een paar hele korte stukjes gebruikt, ga m zondag ff goed testen... Iemand er al ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Ik heb na update tt1.4 het gevoel dat het geluid minder hard is. Ga kijken voor carkit van tt voor iPhone.
Heb een hard beschermhoes om iPhone, weer iemand of dit past?? |
|
|||
|
|||
Sinds 1.3 is de ontvangst minder, en met de 1.4 heb ik de indruk dat het nog minder is. Soms valt het GPS signaal voor een korte periode uit, maar 'k heb dit nog maar enkel voor gehad op de autosnelweg, niet in een stedelijke omgeving. BTW ik gebruik de TT carkit ;-)
Met de iPhone hoes van iSkin past hij niet in de TT houder, enkel met zo'n filterdun hardplastiek hoesje (naam vergeten) past hij er wel in. |
|
|||
|
|||
iphone wacht nu al 14 uur op gps signaal help
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik ook geprobeerd echter werkt dit niet in mijn geval
Edit: Werkt weer. Ik heb het volgende aangepast: -Instellingen/Algemeen/Locatievoorziening Daaronder staat TomTom.. deze aangezet en het werkt. Laatst gewijzigd door Flessendop; 29-06-10 om 14:48. |
|
|||
|
|||
Ik heb onlangs TomTom HD traffic aangeschaft. Maar ik vraag me nu af hoe dat in het buitenland werkt. Maakt TomTom gebruik van mijn eigen provider bij het binnenhalen van data. Of doet hij dat via een andere weg? Kortom betaal ik me scheel aan data roaming in het buitenland als ik TomTom HD traffic gebruik?
|
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|