TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) TomTom heeft vandaag TomTom voor de iPhone aangekondigd. Lees verder over: TomTom kondigt TomTom voor de iPhone aan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TomTom
TomTom heeft vandaag TomTom voor de iPhone aangekondigd.
Lees verder over: TomTom kondigt TomTom voor de iPhone aan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geweldig nieuws! dit was echt een van de belangrijkste ontbrekende dingen voor mij.
Tomtom heeft inmiddels ook hun website aangepast met meer info hierover. Op de site staat wel aangegeven dat het accessoirestuk zorgt voor een beter gps signaal. Dan komt bij mij wel gelijk de vraag naar boven; Werkt tomtom dan wel goed zonder dat ding? ik heb al een houder in mijn auto en hoeft echt niet zon ding op de voorruit |
|
||||
|
||||
ik ga m wel aanschaffen
|
|
||||
|
||||
Die cradle ziet er wel goed uit, zou er ook ondersteuning zijn voor aux of fm tuning?
|
|||
|
|||
Ik denk AUX wel. Als je goed op de foto kijkt dan zie je vlak boven het stekkertje (voor de stroom neem ik aan) nog een 3.5" aansluiting zitten.
|
|
|||
|
|||
hoera. eindlijk. nu eens kijken of de verwachtingen waar kunnen worden gemaakt.
|
|
||||
|
||||
hoeveel geheugen nemen de kaarten van tomtom eigenlijk in: maw hoeveel gig is europa of de benelux ?
tia |
|
|||
|
|||
europa kan met 1 gig!
|
|||
|
|||
Wat ik mij nu echt afvraag is of het ook mogelijk is om je externe gps ontvanger via bluetooth te koppelen. Ik lees namelijk op de apple site staat dat bluetooth accessoires ondersteunt worden.. Dus dat zou inhouden dat tomtom ook op de iphone 1.0 gaat werken???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het ook mogelijk om de zuignap er af te halen en aan een houder in de auto vast te maken van brodit
|
|
|||
|
|||
Iemand al een idee over een release date? Moet op 28 juni naar de VS vertrekken en ik zou moeten weten of ik m'n gps update of de tomtom voor m'n iphone aanschaf.
En hoe zou dit werken? Ik kan me niet voorstellen dat je via Edge/3G e.d. moet werken om een signaal te ontvangen? |
|
|||
|
|||
maar weet iemand of je de zuinap er af kan halen en aan een houder kan monteren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de prijs hier van, en moet je de houder dan ook via de appstore kopen?
of moet je daarvoor naar een andere winkel? |
|
||||
|
||||
De AppStore is een zgn. 'datawinkel', die tot nu toe geen hardware aanbiedt. Ik ga er dan ook vanuit dat je de houder niet via de AppStore kunt kopen. Misschien komt die wel via de AppleStore o.a. ...
|
|||
|
|||
hoi
iemand een idee hoeveel het volledige packet zal kosten? greetz Hatchy |
|
||||
|
||||
|
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|