TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) zojuist Getest met de fiets fietsroutes gekozen... werkt super soms was ie wat in de war moest ie ff opnieuw berekenen maar dan ging het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zojuist Getest met de fiets fietsroutes gekozen... werkt super soms was ie wat in de war moest ie ff opnieuw berekenen maar dan ging het weer super morgen zal ik wel een plaatsen review over ervaringen met een wat langere reis met de auto
|
|
|
|||
|
|||
ik denk niet dat je hier op de goede plek bent om daar iets over te vragen,koop TomTom gewoon als je het zo graag wilt.
|
|
||||
|
||||
Bij de huidige TomTom voor de iPhone worden de v830 kaarten meegeleverd. Nu heeft TomTom net de nieuwe v835 kaarten uitgebracht. Ben benieuwd of er nu ook steeds een (betaalde) update gaat uitkomen voor de iPhone met de laatste kaarten.
Kan hierover niks terug vinden bij TomTom.
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Heel blij met de app, maar teleurgesteld rond de communicatie qua updates enzo |
|
||||
|
||||
Die garantie geld op dit moment alleen voor kaarten voor de PNA apparaten. Voor de TomTom is het nog onbekend
|
|
|||
|
|||
Ik heb al meerdere klachten over de snelheid van TomTom gelezen (aanduiding / pijltje op de kaart is ongeveer twintig tot dertig meter achter het punt waar ik me op dat moment daadwerkelijk begeef). Heeft er iemand ook al een oplossing voor dit probleem ?
P.s. Bij Navigon ervaar ik dit probleem niet ... |
|
||||
|
||||
Ben al een paar dagen aan het steggelen met de helpdesk van TT:
Citaat:
Hoe meer mensen gaan klagen bij TT, hoe meer aandacht ze hier aan gaan besteden en beseffen dat dit niet zomaar gaat.
|
|||
|
|||
Citaat:
'k ga ook eens een vriendelijk mailtje sturen, want nu insinueren ze zelf dat ze misschien geen updates uitbrengen |
|
||||
|
||||
Ook daar zijn ze wel slim in; je moet namelijk een account aanmaken voordat je echt kunt klagen. Maar dat heeft mij er in ieder geval niet van weerhouden. In tegendeel; hoe meer ze dat proberen tegen te houden, hoe lastiger ik word.
Je kunt hier naar toe gaan: TomTom, portable GPS car navigation systems Klik dan bovenin op Support. Daar zie je aan de rechterkant "Mijn TomTom" staan en kun je een account aanmaken. Hierna kun je via "Mijn TomTom" vragen stellen. Maar prima als je ook gaat klagen!! Edit: Als je dan bent gekomen op de pagina "Vind uw antwoord", dan moet je die 5 stappen even doorlopen en dan krijg je de kans om je vraag te stellen. Laatst gewijzigd door Funske; 25-08-09 om 19:33. Reden: Uitbreiding |
|
|||
|
|||
Citaat:
heb net eens gemaild en uiteraard al een beetje lopen klagen dat het niet heel vriendleijk is om nieuwe kaarten uit te brengen vlak na de iPhone release (tenzij er een gratis update komt uiteraard) |
|
||||
|
||||
Ze reageren wel vrij snel.
Vandaag al 3 keer op en neer gemaild, dus daar hoor je mij niet over klagen. |
|
|||
|
|||
Hmm.. het grappige is .. hoe kan je straks die kaarten dan geupload krijgen ?
Ik bedoel, als je geen poi's kan uppen.. hoe dan wel kaarten ? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat de enige manier het uitbrengen van een nieuwe versie is.
Dus we hebben nu versie 1.0 Als er een nieuwe kaart komt zal dit dan versie 1.1 worden of zo. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
we kunnen dus concluderen dat er geen update staat aan te komen... |
|
|||
|
|||
nou ook handig daar zit je dan met je tomtom en me weet niet wat er komt bij een update lang leve sygic
|
|
|||
|
|||
tom tom
Een paar dagen geleden heb ik Tom Tom gedownload en geinstalleerd, maar ik krijg geen geluid, d.w.z. als je in de auto zit heb je er niets aan.
voor de rest is het even wennen. Zie jullie antwoord met belangstelling tegemoet. Casaentrada |
|
|||
|
|||
Ter info.
Ik heb een belkin tunebase fm transmitter incl lader, in combinatie met tomtom op de iphone, werkt dat niet geweldig, vaak valt gps signaal weg of gaat signaal verslechtert. Wat blijkt nou als ik mijn iphone niet erin steek dan werkt tomtom gewoon perfect, waarbij gps signaal ook zeer goed is. De fm transmitter zorgt dus voor een verstoring op het gps signaal/fix. |
|
|||
|
|||
Hrm-hm.
Zie hier mijn mailwisseling met de klantenservice: " I phone Overzicht Klant (Tijl ***) 28-08-2009 10:16 NM Beste ***, De door jou gesuggereerde oplossing heeft geen soelaas gebracht. Als gezegd, ik voel me een beetje bekocht. Ik had beter 99,99 euro kunnen verbranden, dan had ik nog wat langer plezier gehad. Op de site iphoneclub.nl, rubriek forum, rubriek navigatie kun je lezen dat het beppald geen uniek probleem is. Tomtom heeft naar mijn smaak de applicatie te vroeg op de markt gebracht. Ik herhaal daarom mijn vraag: als ik een 'gewone' tomtom zou aanschaffen, is dan een discount mogelijk van het al door mij betaalde bedrag van €99,99? Of is er zicht op een fix? Reactie (*** E. (NL)) 27-08-2009 04:43 NM Geachte heer ***, Hartelijk dank voor het contact met onze Customer Care. Vervelend dat u momenteel de applicatie op uw iPhone niet kunt gebruiken. Wij raden u aan de applicatie opnieuw te installeren en eventueel andere programma's tijdelijk van uw telefoon te verwijderen. Mocht u in de toekomst nog tegen problemen oplopen of heeft u nog andere vragen, neem dan gerust contact met ons op. De technische informatie uit I-Tunes kan dan van dienst zijn. Met vriendelijke groet, *** TomTom Customer Care Team |
|
|||
|
|||
Het kan toch niet aan TT liggen als bij de meeste mensenTT wel werkt?Moet toch aan de gps chip van je iphone liggen ofzo?Ik had in het begin ook problemen en vooral gps uitval;sinds de laatste update 3.0.1 had ik het opeens niet meer voor,die update heeft bij mij het probleem opgelost.Maar alle gpsen werken bij mij dus ligt het volgens mij niet aan Tt of navigon etc.....???
|
|
|||
|
|||
Maar alle andere gps applicaties werken bij mij wel...
|
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|