TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of er tt een gps signaal fix is? bij navigon nog nooit gehad dat de gps signaal wegvalt gr...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet iemand of er tt een gps signaal fix is?
bij navigon nog nooit gehad dat de gps signaal wegvalt gr |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Yep, hij doet het nu wel, bedankt. Heeft dan wel veel ruimte nodig, maargoed
|
|
|||
|
|||
misschien nog wel meer vrije ruimte nodig hoor..ik moest met Navigon ook iets van 4 Gb vrij hebben, pakt hem volgens mij uit inderdaad..
|
|
|||
|
|||
Tomtom en navigon heb ik benelux en sygic europe.
Waarom extra betalen als ne mens praktisch nooit naar den buitenland gaat mee de wagen?. |
|
||||
|
||||
Hoelang duurt het installeren eigenlijk? Bij mij is het al 15 minuten bezig.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zijn er meer mensen die last hebben dat de informatie enigszins wegvalt? Zie foto
|
||||
|
||||
Huh wat gek. Niet eerder gezien!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of het mogelijk is om TomTom enigszins kleiner te maken zoals bij Navigon kan? Uitpakken en mappen verwijderen? Ik heb ruim voldoende aan mijn 32gb... maar ik vind het overbodig om al die landen erbij te hebben...
Laatst gewijzigd door Zandmachine; 20-08-09 om 14:34. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik las in de navigatie review op deze site dat het met "verschillende systemen" mogelijk was om de flitspalen te updaten.
Weet iemand of het ook mogelijk is om extra POI of traject controles toe te voegen? |
|
|||
|
|||
wat voor type bestand is TOMTOM weet iemand dit?
|
|
|||
|
|||
Dit vraag ik me dus ook af, ik zie mezelf namelijk voorlopig nog even niet in turkije of polen rondrijden.
|
|
|||
|
|||
updates
Wat ik mij afvraag, ik heb nu TomTom aangeschaft vandaag (overigens zeer tevreden over en helemaal geen gps problemen )
maar nergens vind ik eigenlijk een handleiding over de tomtom app of andere info. Die tomtom site voor iPhone is bagger en daar vind je eigenlijk niets op. Is er ergens een plaats waar Tomtom al aankondigde dat ze updates zullen uitvoeren, of is dat gewoon gissen dat Tomtom met updates zal komen? Laatst gewijzigd door kal_el; 21-08-09 om 01:04. |
|
|||
|
|||
Te vroeg gejuicht......TT geeft totaal geen fix in mijn auto. Ik had 'm eerst uitgeprobeerd in de cabrio en daar ging het een stuk beter dan met navigon. In mijn (dichte) auto is de prestatie zelfs slechter dan Navigon......
|
|
||||
|
||||
Wat voor een auto heb je? Sommige modellen hebben een voorruit die een speciale coating heeft waardoor de GPS ontvangst minder is.
|
|||
|
|||
Ik had de vergelijking op deze site nog niet gezien maar moet zeggen ik vind het een mooi overzicht van de 4 navigatiesystemen voor de iphone! Ik ben blij de juiste keuze gemaakt te hebben ok tomtom misschien iets beter op zaken die ik niet belangrijk vind. Hierbij de link voor diegene die het ook gemist hadden want ik las het net pas. Mooie uitgebreide en mij lijkt eerlijke revieuw.
iPhone-navigatie: vergelijkend review TomTom, Navigon, Sygic en iGo MyWay Een voordeel vind ik dat als je nog een keuze moet maken je zelf kunt kijken welke punten je belangrijk vind bij je navigatie want die zullen voor iedereen anders zijn en dan jouw keuze kan maken. Laatst gewijzigd door rmondie; 21-08-09 om 10:56. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het niet gewoon de kwaliteit van de GPS sensor die ontoereikend is ipv een software probleem? |
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|