TomTom discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist hetzelfde geprobeerd met Mc Donalds (ov2 en bmp bestand) en ook met Shell pompstations. Ik zie als ik naar de instellingen ga ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist hetzelfde geprobeerd met Mc Donalds (ov2 en bmp bestand) en ook met Shell pompstations.
Ik zie als ik naar de instellingen ga wel beide POI's staan (met afbeelding), maar vooralsnog zie ik ze niet tevoorschijn komen als ik een routedemo doe. There's got to be a way...... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg maar geen geluid uit de speaker van m'n iPhone als ik TT op heb staan. Enkel via de aux uitgang krijg ik het geluid erdoor...
Iemand een oplossing? *Edit* M'n iPhone stond op stil;-) Laatst gewijzigd door EvertD; 01-11-09 om 21:27. Reden: Oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Ik heb ook TomTom geinstalleerd maar ik vind het geluid zo zacht. Ik kon dat op de PDA altijd in de app instellen maar bij de iPhone kan ik het niet vinden. Al zet ik op mijn iPhone het volume voluit dan nog hoor ik de stem niet of nauwelijks.
Nu heb ik een vaste navigatie in de auto dus heb ik het niet altijd nodig maar wel handig als ik weer eens in een andere auto rijdt. Hebben anderen hier misschien last van of moet ik de app misschien beter een keer opnieuw installeren of iets? Groet, Gilbert |
|
|||
|
|||
ervaringen TomTom v1.2
Hoe zijn de ervaringen bij mensen met deze versie?
Iemand die verschil merkt met die enhancer uit of aan? (ik alleszins niet) Nog mensen die iedere keer als ze TomTom starten moeten klikken toestaan bij "tomtom wenst gebruik te maken van u locatie" In vorige versies moest dat toch niet. Straatnaam uitspraken zijn wonderwel Goed moet ik zeggen, ik had het veeeel slechter verwacht. |
|
|||
|
|||
Bij mij crasht versie 1.2 soms bij het opstarten. Ik heb TT 1.2 al eens opnieuw geïnstalleerd met iTunes, dat hielp tijdelijk.
Vandaag crashte TT weer. Na een reset van de iPhone (met de standby- en homeknop) werkte TT weer. Ik heb een 3G met software versie 3.1.2 met jailbreak. Ligt het aan de jailbreak of hebben iPhones zonder jailbreak hier ook last van sinds de upgrade naar TT 1.2? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In het Nederlands werkt het uitspreken van straatnamen alleen bij de stem "Xander (Computer)". Heb je die in de TT instellingen geselecteerd?
|
|
||||
|
||||
ik zou toch iedereen willen adviseren eens te kijken naar navigon. ik heb nu ervaring met jvc, tomtom en navigon. de navigon is veruit het beste navigatie systeem dat ik ken.
|
|||
|
|||
ik mis sygic in het rijtje van GOEDE
|
|
|||
|
|||
Citaat:
tracker:Tomtom is heel goed vind ik,zeer duidelijk ook om de baan te volgen of als je een rondpunt opgaat toont deze het niet alleen mooi in het groot maar ook zeer duidelijk aan. |
|
||||
|
||||
Heb weer mijn eigen POI's toegevoegd aan TomTom 1.2 en ze werken nog steeds
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EdIT: Probleem opgelost. BMP stond met hoofdletters, kleintjes van gemaakt en het werkt. Laatst gewijzigd door mail.eve; 23-11-09 om 23:06. Reden: verkeerd geschreven |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
private/var/mobile/applications Je moet elke mapje bekijken wat er in zit, want de naam van de map bestaat uit cijfers en letters
|
|||
|
|||
TOMTOM beelden blijven op iPHONE 3G in zuidelijke richting achteruit lopen.
TOMOM niet genegen om er iets aan te doen. |
Labels |
navigatie, navigon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|