is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb tom tom gekocht en heb deze op mijn iphone geinstalleerd, nu moets een herstel doen, en tracht weer tom tom op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd
Ik heb tom tom gekocht en heb deze op mijn iphone geinstalleerd, nu moets een herstel doen, en tracht weer tom tom op mijn iphone te zetten, en krijg telkens de foutmelding (het progamma W.europe is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd)
weet iemand een oplossing. gr peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De foutmelding krijg je op je iPhone? of op je pc/mac wanneer je hem op je iphone wilt Zetten
|
|||
|
|||
Ja dat krijg ik als ik hem op de iPhone wilt zetten, na een herstel procedure, maar ook met sygic , krijg de zelfde foutmelding.
Gr. Peter |
|
||||
|
||||
Ik weet niet waar de foutmelding vandaan komt, maar TomTom of welke andere navigatie-applicatie op je 2G (volgens je profiel heb je een iPhone US 8GB) heeft geen enkele zin omdat die geen GPS-chip heeft.
Weggegooid geld (?) dus.
|
|||
|
|||
tom tom
Sorry maar zo gek ben ik ook niet ,heb de 2 g , 3 g en de 3gs
Gr peter |
|
||||
|
||||
haha , niet volgens je profiel en dat haalde hij daaruit. Probeer in iTunes/Mobile Applications de sygic en tomtom .ipa files te verwijderen. en dan opnieuw downloaden in itunes store
(ja is gratis want je hebt het recht) |
|
|||
|
|||
kan tomtom niet installeren
hallo graag zou ik tomtom op mijn iphone willen installeren maar dit wil niet lukken ik krijg deze foutmelding
"het progamma W.europe is niet op de iphone geinstalleerd omdat de bronbestanden ervan zijn gewijzigd" ik heb al alles van mijn iphone gewist en ook itunes opnieuw geinstalleerd maar helpt ook niet via toestel zelf downloaden werkt ook niet heb ook al apple gecontackteerd maar die sturen mij door naar tomtom en tomtom stuurt mij naar apple graag zou ik dit probleem willen oplossen kan er iemand mij helpen groeten sander |
|
|||
|
|||
ff resetten en opnieuw proberen en anders Iphone herstellen dan moet het wel lukken.
|
|
||||
|
||||
gekochte versie ?
|
|
|||
|
|||
tomtom
ja ik heb deze gekocht in de app store
|
|
||||
|
||||
probeer:
TomTom.ipa uit je programma lijst te verwijderen - tomtom.ipa uit (Muziek/itunes/Mobile Apps te verwijderen) download TomTom opnieuw uit de App Store ( nee je hoeft niet nog een keer te betalen ) werkt het niet ligt het aan je iphone, ik zou je iphone dan even herstellen/rebooten/harde-reset. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, verplaatst naar Navigatie en tevens de topic-titel gewijzigd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bronbestanden gewijzigd kan bestand niet terugzetten | Snoopy70 | iPad algemeen | 4 | 23-03-11 13:56 |
iPhone 4 Tmobile annuleren omdat ze traag zijn :P | jayjay | Koopinformatie Nederland | 9 | 31-08-10 12:41 |
Iconen zijn gewijzigd na jailbreak | Levii | Archief | 3 | 14-03-10 23:37 |
Sommige onderdelen niet gekopieerd omdat ze niet gevonden zijn | JW75 | Archief | 9 | 14-10-09 14:51 |
|
|