Navigon in het nedrlands instellen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist heb ik Navigon geinstalleerd maar helaas staat alles in het Zweeds of zoiets. Hoe moet ik het menu doorlopen om hem in het Nederlands ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigon in het nedrlands instellen
Zojuist heb ik Navigon geinstalleerd maar helaas staat alles in het Zweeds of zoiets.
Hoe moet ik het menu doorlopen om hem in het Nederlands te krijgen of is dit niet mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het scherm opnieuw instellen/calibreren | HulpelozeiPodGebruiker | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 19:46 |
Software: TomTom of Navigon of het de app van NDrive | davidnl | iPhone Navigatie | 10 | 07-07-10 22:06 |
Navigon: Navigon pakt geen buitenlandse adressen uit het adresboek?! | Jassenlos | iPhone Navigatie | 5 | 18-01-10 18:14 |
Navigon: Navigon stemkeuze instellen | namastee | iPhone Navigatie | 2 | 17-01-10 18:39 |
Navigon: Navigon in het buitenland | jandenh | iPhone Navigatie | 21 | 26-11-09 11:00 |
|
|