Upgrade van Benelux naar Europe. Hoe? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb navigon Benelux (sinds kort ook met life traffic). Na een paar maanden vergelijken met Tomtom wil ik eigenlijk graag mijn navigon upgraden naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade van Benelux naar Europe. Hoe?
Ik heb navigon Benelux (sinds kort ook met life traffic).
Na een paar maanden vergelijken met Tomtom wil ik eigenlijk graag mijn navigon upgraden naar Europa. Is er een andere manier dan de europa versie ook kopen?? Of wordt een in-app purchase verwacht voor Navigon? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat je de Europa versie gewoon los moet aanschaffen voor de volledige prijs.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Puur vooroordeel: Dacht dat TT toch wel beter zou zijn en wilde, wegens uitblijven van TT, wel alvast een navigatie hebben. Nam toen dus maar de Benelux versie. Verkeerde beslissing, ga nu af en toe naar UK, maar daar doe ik nu niets meer aan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soit;gebruik dan tt he als je naar den buitenland gaat. |
Labels |
benelux, europa, navigon, upgrade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[HOE] Applicaties installeren van App Store zonder upgrade naar iOS4.2.x | Saidou | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-02-11 14:47 |
iPhone: Hoe 3.1 upgrade naar 4.0.1? | mheuzen | Jailbreak | 9 | 15-08-10 19:22 |
iPhone: Hoe voorkom ik een upgrade naar 3.1.3? | leppam | Jailbreak | 3 | 04-03-10 12:45 |
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? | dhobygoat | Unlock | 5 | 26-09-09 12:08 |
|
|