Tomtom v1.2 maar geen rijbaanondersteuning discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoners, Ik heb zojuist tomtom Benelux v 1.2 geinstalleerd. Ik had gelezen dat er rijbaanondersteuning op zit, maar nu zit ik te kijken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom v1.2 maar geen rijbaanondersteuning
Beste Iphoners,
Ik heb zojuist tomtom Benelux v 1.2 geinstalleerd. Ik had gelezen dat er rijbaanondersteuning op zit, maar nu zit ik te kijken, maar dat doetr het bij mij niet. Als ik naar instellingen ga en dan geavanceerd, staat er: Rijbaanondersteuning doorzichtig, dus daar kan ik niet op klikken. Verder staat er nog GPS Enhancer, en ook geen iqroute's. Hebben meer mensen dit probleem, ik hoor het wel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe ben je eigenlijk aan deze software gekomen?
|
|||
|
|||
Apple apps hoezo?
|
|
||||
|
||||
Als je TomTom gewoon koopt via de App Store moet zoiets gewoon werken.
|
|
|||
|
|||
Ja ik snap het ook niet, hoor verder van niemand klachten.
Geen bekent probleem dus? |
|
||||
|
||||
Nee. Verwijder TomTom eens uit iTunes en van je iPhone. Download hem dan opnieuw. Je hoeft niet nogmaals te betalen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid TomTom Nav. | Kets | iPhone Navigatie | 2 | 05-11-10 14:37 |
Software: Dan maar Navigon ipv TomTom? | joblamie | iPhone Navigatie | 24 | 28-09-10 21:44 |
TomTom vindt geen Sattelieten | Mettendg | iPhone Navigatie | 1 | 17-07-10 15:24 |
tomtom geen gps signaal | Mad Hankey | iPhone Navigatie | 11 | 01-04-10 19:40 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
|
|