TomTom iOS4 probleem discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik zoals velen iOS4 op mijn 3G. Sindsdien werkt TomTom niet meer. Ik ga naar de TT app, geef het adres in, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom iOS4 probleem
Sinds gisteren heb ik zoals velen iOS4 op mijn 3G.
Sindsdien werkt TomTom niet meer. Ik ga naar de TT app, geef het adres in, en klapt bij het zoeken naar de route er uit. Soms, soms doet hij het. Heeft iemand hetzelfde probleem? Enig idee hoe dit te verhelpen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je even had gezocht was je dit probleem al vaker tegen gekomen. Om versnippering van dezelfde topics tegen te gaan gaat deze voor nu op slot.
TomTom zal met een update uitkomen die goed werkt met iOS4. Gewoon geduld hebben, maar ik snap dat het lastig is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluidontvangst probleem (ios4.3) | Werner1963 | iPhone algemeen | 0 | 23-03-11 09:08 |
TomTom: TomTom 1.4 in iOS4 probleem blijft actief!! | jules00 | iPhone Navigatie | 49 | 30-01-11 23:47 |
IOS4 - installatie probleem | shodan | iPhone algemeen | 5 | 13-07-10 19:52 |
Help, mijn TOMTOM app synced niet naar iPhone iOS4 | tychop | iPhone Navigatie | 5 | 10-06-10 22:22 |
|
|