HD Traffic werkt niet discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Net TomTom voor mijn 3GS met iOS 4 aangeschaft inclusief HD Traffic voor een jaar. Melding gekregen dat alles succesvol aangeschaft is. Maar helaas krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
HD Traffic werkt niet
Net TomTom voor mijn 3GS met iOS 4 aangeschaft inclusief HD Traffic voor een jaar.
Melding gekregen dat alles succesvol aangeschaft is. Maar helaas krijg ik steeds bij verkeersinformatie te zien dat mijn abonnement verlopen is Ik vermoed overigens dat dit komt omdat ik een bestaande tomtom account gebruik die ik jaren geleden al had en ook gebruikte voor mijn windows mobile telefoons met tomtom traffic die vervolgens migreerde naar HD Traffic onder Windows Mobile. Natuurlijk vrijdag gelijk TomTom proberen te bellen maar helaas net 5 minuten na de sluitingstijd van hun servicedesk nemen ze natuurlijk niet meer op. Mail via "mijn tomtom" gemaakt en gelukkig op zaterdag werken ze ook en kreeg ik van tomtom iwan het verzoek meer informatie te versturen (sommige vragen had ik al beantwoord, maar ik ben al lang blij dat ze zaterdags werken, kan ik misschien maandagochtend toch van Rotterdam naar Almere komen via de snelste route). Iemand anders ook weleens zoiets tegengekomen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
hd traffic werkt niet
Ik heb exact hetzelfde!
Tomtom gemaild en die zeiden dat ik alle instellingen moest verwijderen van Tomtom. Dit heb ik gedaan, maar helaas niks. Vervolgens heb ik allerlei screenshots naar ze toegestuurd, maar geen reactie! Vanmiddag maar weer eens gebeld en de support medewerker zei dat ik de app van mijn iphone en van mijn mac moest afgooien. Vervolgens alles verwijderd en opnieuw gedownload van de appstore, geen resultaat. Hierna mijn email adres gewijzigd, resultaat bleef het zelfde..... Morgen nog maar eens bellen. |
#3
|
|||
|
|||
Hij doet het weer.
Hij doet het weer . Ik vermoedde dat het te maken had met de oude account die ik gebruikt had. Ik heb een nieuwe tomtom account aangemaakt en gevraagd of ze de traffic naar dat abonnement wilden overzetten. Dat hebben ze gedaan en alles werkte gelijk weer.
HTML-code:
Discussiethread Reactie (Eva S. (NL)) 29-06-2010 10:43 VM Geachte heer Postduif, Hartelijk bedankt voor uw contact met onze afdeling Customer Care. Het referentienummer voor uw vraag is 100626-000903. Dit referentienummer kunt u vermelden als u nogmaals contact met ons opneemt over dit onderwerp. De HD traffic dienst is op uw verzoek overgezet naar gerrit.postduif@kpn.nl. Dus log in met dit e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord en het zou nu moeten werken. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Indien u toch nog vragen of suggesties heeft, reageer dan op deze e-mail zoals onder de stippellijn staat uitgelegd. Met vriendelijke groeten, TomTom Customer Care Team -------------------------------------------------------------------------------- Laatst gewijzigd door gkho; 30-06-10 om 01:09. |
#4
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
net Support weer gesproken en jou oplossing voorgesteld. Ze gaan het omzetten en dan zou het weer moeten werken. Dank voor je reactie! Mark |
#5
|
||||
|
||||
@ghko
Je wilt zeker nog wat extra spam hebben door je e-mail adres in de mail te laten staan...
__________________
iPhone 6+ 64GB FW: 8.2; 2*Apple TV3; iMac 24"-3.06Mhz, 1Tb, 8GB; Timecapsel 3TB; iPad4+3G 64 GB; 2*iPhone 5S 32GB FW: 8.2; 2*iPad2 16GB
|
#6
|
|||
|
|||
Spam
Bedankt voor de tip maar je denkt toch niet echt dat ik gerrit.postduif@kpn.nl als email adres heb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Live traffic in Navigon | Erikje128 | iPhone Navigatie | 3 | 18-01-11 10:32 |
TomTom: TomTom HD-Traffic | lapje | iPhone Navigatie | 11 | 26-05-10 19:44 |
HD traffic | stanleyt | Archief | 1 | 13-03-10 20:58 |
|
|