//

TomTom versie 1.4.1

TomTom versie 1.4.1 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar ritjes met deze versie van TomTom (op een 3G met iOS 4.0.1) blijkt dat de adressen van contactpersonen niet op de juiste ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-08-10, 10:13
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Na een paar ritjes met deze versie van TomTom (op een 3G met iOS 4.0.1) blijkt dat de adressen van contactpersonen niet op de juiste plaats worden weergegeven. Soms zit ie er kilometers naast...
Als je de adressen handmatig invoert gaat het wel goed; alleen in mijn eigen straat geeft ie de huisnummers verkeerd-om weer (nummer 1 is nu helemaal aan de andere kant van de straat).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 03-08-10, 11:52
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

werk als een zonnetje op mijn iphone 4.
zowel tomtom 1.4.1 als Navigon 1.5

zit alleen met het volgende
als ik tijdens het navigeren tomtom wil afsluiten dan lukt dat niet
ga ik naar de home scherm dan nog blijft ie in de achter grond draaien.
iemand een idee hoe deze af te sluiten?

gr
  #23  
Oud 03-08-10, 14:43
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Multitask-menu openen vanuit een andere applicatie of het home-scherm. Even eender welk knopje op het scherm ingedrukt houden, en dan op het minteken (-) bij TomTom klikken. Multitasken is leuk, soms minder leuk
  #24  
Oud 03-08-10, 15:00
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

thanks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubenTheys Bekijk bericht
Multitask-menu openen vanuit een andere applicatie of het home-scherm. Even eender welk knopje op het scherm ingedrukt houden, en dan op het minteken (-) bij TomTom klikken. Multitasken is leuk, soms minder leuk
  #25  
Oud 03-08-10, 21:40
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard

ik kom er maar niet achter welke landen er in het tomtom west-europa pakket zitten. het enige antwoord wat ik op het web lees is dat het er in de app store erbij staat. bij mij dus niet. iemand enig idee?

tomtom lijkt me overigens de beste keus voor m'n Iphone 4? ik ga vrijdag richting de Eifel. aangezien we nog geen lader en houder hebben doen we het navigeren tijdelijk uit de losse pols
  #26  
Oud 03-08-10, 21:52
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrkoetje Bekijk bericht
ik kom er maar niet achter welke landen er in het tomtom west-europa pakket zitten. het enige antwoord wat ik op het web lees is dat het er in de app store erbij staat. bij mij dus niet. iemand enig idee?

tomtom lijkt me overigens de beste keus voor m'n Iphone 4? ik ga vrijdag richting de Eifel. aangezien we nog geen lader en houder hebben doen we het navigeren tijdelijk uit de losse pols
Dat wordt na een uurtje kaart lezen
  #27  
Oud 04-08-10, 10:50
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrkoetje Bekijk bericht
ik kom er maar niet achter welke landen er in het tomtom west-europa pakket zitten. het enige antwoord wat ik op het web lees is dat het er in de app store erbij staat. bij mij dus niet. iemand enig idee?

tomtom lijkt me overigens de beste keus voor m'n Iphone 4? ik ga vrijdag richting de Eifel. aangezien we nog geen lader en houder hebben doen we het navigeren tijdelijk uit de losse pols
Gelezen in iTunes:
Citaat:
***KAARTEN GEÏNSTALLEERD***
- DEKKING: Andorra, België, de Canarische Eilanden, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Spanje, Vaticaanstad, Zweden en Zwitserland
Ik zou als ik jou was nog wel even een (goede) lader kopen, want anders kom je het land amper uit...
  #28  
Oud 04-08-10, 10:56
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard

ok, thnx!. de Iphone 4 heeft dan wel een iets grotere batterij, maar ik zal ergens een oplader opsnorren.

zat overigens aan deze oplader met FM te denken, maar die heeft een te lange levertijd voor onze vakantie...
  #29  
Oud 04-08-10, 20:21
ASS-Ware ASS-Ware is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Als je een eerdere versie van tomtom hebt gekocht en je had toen firmware 3.1.3 en later naar firmware 4.01 gaat, dan werkt tomtom niet meer heb ik begrepen.
Moet je dan betalen voor een upgrade naar tomtom 1.4.1 ?
En zit daar dan een nieuwe kaart bij ?
  #30  
Oud 04-08-10, 20:48
mrkoetje mrkoetje is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 18
Standaard

ik vraag me dat ook af, ik heb vandaag tomtom voor m'n iphone 4 gekocht, maar hoe krijg je updates van kaarten? ik vind € 70,- voor de software al erg veel geld in vergelijking tot de complete TT apparatuur in de winkels.

maar goed, bedankt voor de tips, ik heb inmiddels een universele houder en oplader + kabel gekocht vandaag.
  #31  
Oud 04-08-10, 22:50
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrkoetje Bekijk bericht
ik vraag me dat ook af, ik heb vandaag tomtom voor m'n iphone 4 gekocht, maar hoe krijg je updates van kaarten? ik vind € 70,- voor de software al erg veel geld in vergelijking tot de complete TT apparatuur in de winkels.

maar goed, bedankt voor de tips, ik heb inmiddels een universele houder en oplader + kabel gekocht vandaag.
Via de app store in iTunes of op je iPhone word vanzelf aangegeven of er updates zijn voor de apps die jij op je iPhone heb staan, ook dus voor de TomTom app.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #32  
Oud 04-08-10, 22:56
ASS-Ware ASS-Ware is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
Via de app store in iTunes of op je iPhone word vanzelf aangegeven of er updates zijn voor de apps die jij op je iPhone heb staan, ook dus voor de TomTom app.
Dat snap ik, maar het gaat mij er om dat nieuwe versies steeds met nieuwe kaarten komen en daar moet je normaal voor betalen.
Hoe zit dat als je moet upgraden na een firmware upgrade ?
  #33  
Oud 04-08-10, 23:10
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

De laatste paar updates die er voor de TomTom app geweest zijn, waar ook nieuwe kaarten bij zaten, waren gratis te downloaden via de app store. Of dit altijd gratis zal zijn durf ik je niet te zeggen, misschien weet een ander dit?

Ik weet wel dat als je voor een app betaald heb je (bijvoorbeeld na het wissen van de app en het later opnieuw installeren van de app op je iPhone) er niet nog een keer voor betaald hoeft te worden. Je kunt de app dan weer gratis installeren op je iPhone.

Citaat:
Hoe zit dat als je moet upgraden na een firmware upgrade ?
Deze vraag snap ik niet helemaal, wat bedoel je met upgraden na een firmware upgrade?
  #34  
Oud 04-08-10, 23:49
ASS-Ware ASS-Ware is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht
De laatste paar updates die er voor de TomTom app geweest zijn, waar ook nieuwe kaarten bij zaten, waren gratis te downloaden via de app store. Of dit altijd gratis zal zijn durf ik je niet te zeggen, misschien weet een ander dit?

Ik weet wel dat als je voor een app betaald heb je (bijvoorbeeld na het wissen van de app en het later opnieuw installeren van de app op je iPhone) er niet nog een keer voor betaald hoeft te worden. Je kunt de app dan weer gratis installeren op je iPhone.



Deze vraag snap ik niet helemaal, wat bedoel je met upgraden na een firmware upgrade?
Als je je iPhone voorziet van een nieuw besturings systeem.
Laatst is 4.0.1 uitgekomen en met die versie van de firmware MOET je je tomtom upgraden naar 1.4.1.
  #35  
Oud 05-08-10, 19:25
DennisE36 DennisE36 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door master Bekijk bericht
werk als een zonnetje op mijn iphone 4.
zowel tomtom 1.4.1 als Navigon 1.5

zit alleen met het volgende
als ik tijdens het navigeren tomtom wil afsluiten dan lukt dat niet
ga ik naar de home scherm dan nog blijft ie in de achter grond draaien.
iemand een idee hoe deze af te sluiten?

gr
Ik heb juist het tegenovergesteld probleem. Ik heb 1.4.1 wce.
Als ik tijdens het navigeren dubbeldruk op de homebutton wordt de app afgesloten en blijft juist niet op de achtergrond mee draaien......

Heb ik eeen instelling over het hoofd gezien? Ik had 1.4.1 al toen ik nog
op FW 3.1.3 draaide.

OPGELOST: Ik denk dat het aan de app "Backgrounder" ligt. Deze heb ik ook geinstalleerd om de apps die geen multitasking ondersteunen toch als dusdanig te kunnen gebruiken. Ik vermoed dat er een conflict is onstaan in de instellingen van die app. Ik heb de global instelling op "Auto Detect" en de activatie d.m.v. short press and hold van de homebutton. Daarom reageerde dubbel drukken niet helemaal lekker van de iOS4 multitasking.

Nu heb ik de acivatie gewijzigd in double tapp homebutton. Nu draait alles weer als zijnde multitasking. Zoals voorheen op OS 3.x.x

Laatst gewijzigd door DennisE36; 05-08-10 om 20:02.
  #36  
Oud 07-08-10, 22:29
Totomaster Totomaster is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Afsluiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door master Bekijk bericht
zit alleen met het volgende
als ik tijdens het navigeren tomtom wil afsluiten dan lukt dat niet
ga ik naar de home scherm dan nog blijft ie in de achter grond draaien.
iemand een idee hoe deze af te sluiten?

gr
Ik heb hetzelfde probleem, kan TT niet uitzetten als ik het niet meer nodig heb, blijft op de achtergrond draaien. Heeft iem al een oplossing?
Draait bij mij op een 3GS 4.0 met Jailbreak.
  #37  
Oud 08-08-10, 12:28
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Totomaster Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem, kan TT niet uitzetten als ik het niet meer nodig heb, blijft op de achtergrond draaien. Heeft iem al een oplossing?
Draait bij mij op een 3GS 4.0 met Jailbreak.
Lezen en zoeken is moeilijk.

Hoe af te sluiten:

Dubbelklik op de home button dan verschijnen onderin je scherm de programma die op de achtergrond open staan. even je vinger op het programma houden (net of je het wilt verwijderen) dan zie je het bekende rode kruisje komen even op klikken en het programma is geheel afgesloten. Sommige denken misschien dat je het verwijderd maar dat is niet zo. Het is omslachtig maar de enige manier om niets op de achtergrond te laten draaien.

Het is ook zinnig om dit regelmatig te doen want de accu gaat aanzienlijk langer mee als je programma's die je niet gebruikt af te sluiten.
  #38  
Oud 08-08-10, 12:31
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Installeer freememory uit de appstore, dan sluit ie ook de meeste zaken af waaronder TT
__________________

  #39  
Oud 08-08-10, 12:32
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Gebruik ook best wel veel de navigatie, maar hoe kan je zien dat het op de achtergrond nog draait dan?
  #40  
Oud 08-08-10, 12:33
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

met freememory kun je ook zien wat er op de achtergrond draait, freememory killt ze dan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tomtom crasht na update naar versie 1.6 jroels iPhone Navigatie 35 31-12-11 00:41
Tomtom verkeerde versie. apotheosis iPhone Apps 1 18-01-11 12:04
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 19:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.