Opnieuw installeren 2x betalen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: Verleden week gaf Itunes aan of ik 4.0.2 wilde installeren. Daar heb ik gretig ja op gezegd in de hoop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opnieuw installeren 2x betalen
Ik heb het volgende probleem: Verleden week gaf Itunes aan of ik 4.0.2 wilde installeren. Daar heb ik gretig ja op gezegd in de hoop dat ik nu kan multitasken. Nu ging er van alles fout waardoor ik alless opnieuw moest installeren incl. TomTom. Daar ik TT niet via Itunes kreeg teruggezet (pc liep altijd vast) heb ik 'm gewoon via de Iphone gedownload met een Wi-Fi verbinding. Dit in de veronderstelling dat ik deze gratis krijg daar ik deze reeds eerder heb betaald. Wat blijkt ik heb 'm nog eens moeten betalen en nu weet ik niet waar ik naar toe moet om dit geld weer terug te krijgen.
Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dan heb je TomTom deze keer waarschijnlijk gekocht met een ander account dan de vorige keer? Dan is het normaal dat je tweemaal moet betalen.
Je kan best even mailen naar Apple en op die manier je geld proberen terug te vragen. |
|
|||
|
|||
Nee, i heb maar één account en heb dezelfde gebruikt
|
|
|||
|
|||
Het is niet mogelijk dat je 2x betaald voor een app met hetzelfde account. Dus het ligt ergens anders aan.
Of je hebt een andere versie van TomTom proberen te downloaden (Benelux / West-Europa) of het is met een ander account gebeurd. Iig kun je altijd ff met Apple mailen en het verhaal uitzoeken |
|
|||
|
|||
precies..had laatst Navigon ook ff opnieuw gedownload, maar moest echt ff kijken welke versie ik nu had, want je had ook Europa met 10 landen of iets dergelijks..het moet wel precies dezelfde zijn als de vorige keer..kan dus daar ook aan liggen.
|
|
|||
|
|||
Als jij die app gekocht hebt via Wi-Fi met je Iphone dan heb je tijdens die actie waarschijnlijk de waarschuwing gehad dat je iets ging bestellen vanaf een andere computer.....Je hebt dan waarschijnlijk ook een deel van je CC gegevens opnieuw in moeten voeren op je Iphone. Als dat klopt heb je wel degelijk die app opnieuw gekocht.
|
|
|||
|
|||
je kunt het beste mailen met apple, ze zijn vaak wel coulant met zulke dingen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En ja hoor, het licht punt hier heeft 2 verschillende versies gedownload.
Nu heb ik een half uur geleden mijn wwn nieuwe iphone gekregen en ben alles aan het overzetten. Nu blijkt alleen dat Itunes altijd "vastloopt" op het moment dat ik TT wil installeren. En dat op beide computers |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
my3g opnieuw betalen na software update | DrDecibel | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-03-11 23:27 |
App-in aankopen, opnieuw betalen of niet? | pindaaaa | iPhone Apps | 1 | 13-02-11 18:20 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
Gekochte Apps opnieuw betalen | snipebase | iPhone Apps | 11 | 16-12-09 17:10 |
|
|