kan geen plaatsnamen meer invoeren??!! discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet raad? Ik kan in Navigon geen adressen meer invoeren. Het venstertje om een plaatsnaam in te voeren verschijnt wel, maar welke plaats ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen plaatsnamen meer invoeren??!!
Wie weet raad?
Ik kan in Navigon geen adressen meer invoeren. Het venstertje om een plaatsnaam in te voeren verschijnt wel, maar welke plaats ik ook ingeef en dan op volgende klik, krijg ik de melding dat hij niets gevonden heeft????!!! Iemand dit ook meegemaakt? help ;-) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dit heb ik ook af en toe. Dat is heel irritant. Het helpt wel eens door het programma even helemaal af te sluiten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS T-Mobile, ik kan niks invoeren | Peterjh | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-10-09 21:57 |
Kan geen nummers invoeren | vectorke | Archief | 5 | 28-06-09 23:29 |
Kan wachtwoord alleen in hoofdletters invoeren?? | Fireball | Wi-Fi | 11 | 19-08-08 00:19 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
Google Maps, kan geen adres invoeren | hapevv | iPhone algemeen | 3 | 29-11-07 19:16 |
|
|