Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de zoveelste keer, ook in dit draadje..........: Heb je al gekeken onder Instellingen > Algemeen > locatievoorzieningen > lijstje met apps die GPS gebruiken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor de zoveelste keer, ook in dit draadje..........:
Heb je al gekeken onder Instellingen > Algemeen > locatievoorzieningen > lijstje met apps die GPS gebruiken. Staat Navigon daar wel aan? (schuifje naar rechts op 1 ) Als dit wel aan staat en het werkt toch niet, sorry dan heb ik niets gezegd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
GPS
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heb navigon ook geinstalleerd. maar zodra ik wil navigeren valt het programma uit en kom ik terug in het begin scherm. opnieuw geinstalleerd probleem blijft hetzelfde. gps vind die wel maar kan niet navigeren. als ik op kaart weergeven druk valt het programma ook uit.
|
|
|||
|
|||
Geen problemen mee. Heb vanmiddag voor de gein naar mijn broer genavigeerd.
|
|
|||
|
|||
draaid in 1X goed hiero
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren geinstalleerd, werkt echt voortreffelijk!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu europa pakket gekocht, en geactiveerd via t-mobile 3g verbinding,(pakket draaide gelijk in 1 keer goed) nu heb ik data weer uitgezet omdat ik in buitenland wil navigeren, maar nu zegt hij na 10 keer opnieuw opstarten dat ik de verbinding met t-mobile moet hebben, om product te mogen gebruiken.
Best wel iriitant, ik hoop toch echt niet dat ik telkens op kosten gejaagd wordt door de app eerst te laten draaien met t-mobile 3g verbinding in buitenland, telkens maar weer. Of stel dat mijn contract van t-mobile verloopt na 1 jaar, en ik wil kpn gaan gebruiken, dan ga je toch niet meenen dat ik eerst mijn t-mobile kaartje erin moet gooien, om de app aan de gang te krijgen? Laatst gewijzigd door Sathumax; 04-09-10 om 13:07. |
|
||||
|
||||
je snapt het concept niet helemaal !, het is daarmee de bedoeling dat je bij T-Mobile blijft, anders raak je Navigon kwijt !
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, het is wel wat naïef om te denken dat je zo'n duur pakket zomaar voor niets krijgt. Er zitten dan dikwijls enkele addertjes onder het gras.
|
|
|||
|
|||
Dus die 20,- euro die ik nu uitgegeven heb voor europa uitbreiding, had ik maar beter moeten investeren in orgineel navigon pakket van 90,-?
Dan had ik dit gezeik niet. Oplichters |
|
|||
|
|||
Nou gratis is ook niet helemaal waar, want als je geen uitbreiding doet, dan verloopt dit pakket na 2 jaar.
|
|
|||
|
|||
Gratis offline Navigatie Navigon ism T-Mobile
Na een rit van een uur was de batterij bijna leeg, ondanks het feit dat ik de iPhone had aangesloten op de oplader.
Hebben meer leden dit probleem en zo ja, hoe is dat te verhelpen? |
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Ik ben nu bezig met het downloaden van de T-Mobile app. Komt er ook geluid uit? Zoals over 300 meter links enzo? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik wel nogal mis in deze app is het aanzicht op de weg. Je ziet het alleen van boven. Ik heb voor in Nederland Ndrive en daarmee heb ik zeg maar een vooraanzicht. Dezelfde blik op de navigatie als hoe ik door de voorruit kijk! Heet dit 2D view? (en hoe krijg ik dit, welk pakket moet ik extra aanschaffen?) Ik zit te dubben of ik nu hier meer aan ga uitgeven of de TomTom eu ga kopen. Ga volgende maand een rondje Alpen doen en zou erg handig zijn met satnav! |
|
||||
|
||||
Jazeker, zie het aparte topic 'stroomverbruik iPhone tijdens navigeren' in dit subforum. Maak je borst maar nat, alvast, het is lastige materie
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het pakket heet ook zo: 3D view (daarnaast bestaat er ook nog 3D RealityView, met nog meer perspectief) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eigenlijk is het gewoon Google Maps maar dan offline en met gesproken aanwijzingen. Zonder streetview maar dat is er nog niet voor de iPhone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt gelijk, zonder dat pakket werkt het op dezelfde manier als Google Maps, maar dan offline en met gesproken instructies. (vind ik nogal grote verschillen) Street view is er wel voor iPhone. Je kunt op een speld in Google Maps tikken en dan op het rood-witte poppetje. Daar is je street view. |
|
|||
|
|||
Werkt dit alleen als je een T-Mobile iPhone-abonoment hebt? Of ook als je T-Mobile Prepaid hebt? Want by my staat er dat het via de provider de servers gaat.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: GPX via navigon of tomtom offline | manis | iPhone Navigatie | 1 | 26-11-10 17:35 |
|
|