Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ken iemand helpen? Als ik em opstart krijg ik de volgende error: "Er kon geen verbingding met de server worden opgebouwd. Probeer het a.u.b later ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ken iemand helpen? Als ik em opstart krijg ik de volgende error:
"Er kon geen verbingding met de server worden opgebouwd. Probeer het a.u.b later nog een keer." Ik heb het meer dan 3x geprobeert te openen op verschillende tijden maar telkens hetzelfde error. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is het iemand al gelukt om na het activeren van het gratis bonus pakket naar een adres uit je contactenlijst te navigeren?
Bij ons komt hij terug met een 4-tal oorzaken waarom het niet zou werken maar ik denk gewoon dat het ligt aan het feit dat een NL-postcode uit 4 cijfers en 2 letters bestaat en niet slechts uit 4 cijfers zoals Navigon ze toont als je via plaats-straat-nummer een bestemming uitzoekt... EDIT: Ik ben erachter hoe het zit: als test gebruikte ik het standaard adres voor Apple dat al in je adressenlijst zit, en vermeld is als: postcode: 3981 plaats: AJ Bunnik. verander je dat naar postcode: 3981AJ plaats:Bunnik dan werkt het wel Laatst gewijzigd door Coyote63; 06-09-10 om 23:13. Reden: oplossing |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ook wel eens wil helpen is het opnieuw opstarten van je iphone, of het programma opnieuw installeren. Hoop dat je er iets aan hebt. |
|
|||
|
|||
werkt gewoon niet icm kpn echt balen dacht dat werkt ook wel
|
|
|||
|
|||
Ben in het bezit van een ge-unlockte t-mobile 3G met nu dus KPN
toch maar ff proberen aangezien ik eigelijk al weet dat het niet gaat werken |
|
|||
|
|||
downloaden apps lukt niet
ik wil bijv buienradar downloaden
ik heb via een kennis navigatie Navigon EURopa er op laten zetten. waarom kan ik buienrader niet downloden op Iphone? Hij geet aan dat Navigon niet naar bibliotheek kan en verder kom ik niet wie help mij?? |
|
|||
|
|||
Het installeren ging niet van een leien dakje... Uiteindelijk heb ik hem! Ik ga hem zo eens uit testen!
Heb eerder Navigon gehad en grafisch is het een juweeltje! |
|
||||
|
||||
denk dat je in het verkeerde Topic zit. En ik snap je vraag ook niet echt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem er vanaf de eerste dag opstaan via I tunes apps. Installeren ging vanzelf. Heb er al paar keer gebruik van gemaakt en werkt perfect. Ook de bonus. Vanuit contacten invoeren en navigeren. perfect. Je moet wel behalve de telefoonnummers van je contacten ook hun adres in je contact lijst zetten, wel zo handig. Met het knopje rechts onder "meer"kun je zo het adres van je contact invoeren. Schitterende app. |
|
||||
|
||||
Weet niet of iemand deze link al had gepost: faq navigon voor iPhone:
NAVIGON. And the world is yours en specifiek de handleiding (staat tussen de faq in de link hierboven) NAVIGON. And the world is yours |
|
|||
|
|||
Misschien dat ik het compleet over het hoofd zie maar hoe kan ik de gesproken taal instellen? Of neemt hij dit over van de taal van de iPhone. Ik heb namelijk de iPhone op engels staan maar wel nederlands toetsenbord en dergelijke.
|
|
||||
|
||||
Hij neemt de taal van je iPhone en dat is niet zomaar te veranderen. Ik dacht wel dat je het kan aanpassen door met WinRar in de Navigon.ipa te gaan kijken en daar Nederlands en Engels om te wisselen.
|
|
|||
|
|||
Tja dan is de enige manier de taal van de iphone veranderen, dat is niet zo heel moeilijk... maar goed ik versta ook engelse aanwijzigingen... en daarnaast ik gebruik die navi bijna nooit omdat ik ingebouwde navi heb in mijn wagen... maar goed het is gratis he hahaha
|
|
|||
|
|||
heb de t-mobile versie gedownload. Ben er eingelijk wel tevreden mee, maar toch twee vragen:
* hoe krijg ik de stem naar Nederlands? krijg nu alleen engels * hoe kan ik die 1.5GB reducen naar 300mb voor alleen nederland/benelux? ik wil best 10 euro voor benelux betalen als het daarmee lukt. kan iemand dat bevestigen?
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat dat laatste betreft; via SSH kun je bepaade .map (dat zijn de landen) bestanden verwijderen. Laatst gewijzigd door ballegooier; 08-11-10 om 22:13. |
|
|||
|
|||
Heey, Ik heb een simlockvrij toestel gekocht en ik heb zelf een Hi abonnement. Maar nu heb ik de navigon app geïnstalleerd, maar hij doet niks, hij blijft de app maar downloaden zonder dat er vooruitgang in komt, nu heb ik m maar op pauze gezet omdat me batterij telkens heel snel leeg was. Maar weet iemand hoe ik deze app nu kan verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Heb je de 'gratis' T-mobile versie proberen te installeren? Die werkt alleen maar als je een T-mobile abo hebt. Hoe je er weer vanaf komt weet ik niet zeker, maar probeer eens de iPhone volledig uit te zetten ('sleep'-knopje bovenaan zolang indrukken tot het schuifje van uitzetten verschijnt, en dan op 'Uit' schuiven) Na enige seconden dan weer opnieuw opstarten. Wellicht kun je daarna de app verwijderen door wat langer op het icoontje te drukken totdat alle icoontje beginnen te wiebelen en daarbij een kruisje verschijnt. Door op het kruisje te drukken verwijder je de app.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat soort grote apps moet je altijd via je computer downloaden en dan syncen naar je iPhone. Ik ging er van uit dat yorick-12 dat had gedaan.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat het sneller en stabieler is om het via een computer te doen, ben ik met je eens. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: GPX via navigon of tomtom offline | manis | iPhone Navigatie | 1 | 26-11-10 17:35 |
|
|