Navigon start niet meer op. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al een tijdje Navigon op mijn iPhone4. Vanmorgen kreeg ik plotseling de melding dat het programma geen GPS ontvangst meer had. Na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigon start niet meer op.
Ik gebruik al een tijdje Navigon op mijn iPhone4. Vanmorgen kreeg ik plotseling de melding dat het programma geen GPS ontvangst meer had. Na de iPhone opnieuw opgestart te hebben (via langdurig indrukken van de aan/uitknop) was het probleem even opgelost. Daarna viel Navigon uit en is niet meer op te starten. Na het starten van Navigon verschijnt het startscherm waarna na een seconde of vijf het programma wegvalt en het startscherm van mijn iPhone verschijnt. Ook het opnieuw opstarten van mijn iPhone helpt niet.
Wie weet raad? Edit: En nu heeft TomTom hetzelfde probleem......... Laatst gewijzigd door FSF; 13-09-10 om 18:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En als je hem eerst uit je multitask lijst haalt en dan de iPhone reboot?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn navigon werkt niet meer sinds update 4.2.1?!
Iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer | zorphion | iPad algemeen | 4 | 06-12-10 02:22 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Mail werkt niet meer na installatie Navigon | Jinta | iPhone Navigatie | 2 | 27-01-10 20:10 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|