TomTom v1.5 met iOS 4.2.1 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Ik heb vanmorgen geupdate naar 4.2.1 en nu start TomTom (1.5) niet meer op, hebben meerdere mensen dit probleem? Gelieve dan iets achter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom v1.5 met iOS 4.2.1
Hallo iedereen!
Ik heb vanmorgen geupdate naar 4.2.1 en nu start TomTom (1.5) niet meer op, hebben meerdere mensen dit probleem? Gelieve dan iets achter te laten, dan weet ik dat ik niet alleen ben, en hopelijk er een oplossing komt.. Alvast bedankt, Ben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opatarten is geen punt, ik krijg echter geen fix
|
|
||||
|
||||
Bij mij zijn beide geen punt. Drie verschillende situaties dus.
|
|||
|
|||
Volgens je profiel draai je 4.1?
Op het tomtom forum is dit een bekend probleem.Echter ook voor 4.1 al. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier start ie ook niet meer met 4.2.1JB , terug naar 4.1JB
Laatst gewijzigd door pic-o-matic; 25-11-10 om 13:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik test elke dag, het duurt ca. 15minuten voor ik een fix op de tomtom krijg en dan zit hij vervolgens 150m ernaast. Alle andere apps, zitten in seconden op de plek waar ik zit. Moet dus aan Tomtom liggen, lijkt me. iOS4 + 1.4 Upgrade = no GPS fix on iPhone 3G - Page 3 - TomTomForums.com - TomTom, GPS Navigation Community |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het opstarten van TomTOm gaat niet meer! |
|
|||
|
|||
Bij mij doet hij het uitstekend.
Gr, Stef. |
|
|||
|
|||
Inmiddels is wel duidelijk dat het op een 3GS met iOS 4.2.1 mis gaat.
Op een iPhone 4 draait het wel. |
|
|||
|
|||
Tomtom 1.5 op 3GS
Ik heb hetzelfde probleem. Na update naar 4.2.1 geen opstart van TomTom 1.5
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 4.3 upgrade geeft probleem met tomtom carkit | Enjee | iPhone Navigatie | 9 | 07-06-11 23:37 |
TomTom: Ios 4.2.1: Slechte gps-ontvangst, altijd. Tomtom werkt dus niet | haroldv | iPhone Navigatie | 66 | 25-02-11 21:26 |
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 | Striki1990 | iPhone Apps | 7 | 25-11-10 15:32 |
|
|