//

Tomtom crasht na update naar versie 1.6

Tomtom crasht na update naar versie 1.6 discussie in iPhone Navigatie forum; Had een 3-tal weken geleden TomTom W-Eur geïnstalleerd op m'n Iphone 4 (zonder jailbreak, app = officiële betaalde versie uit de AppStore) en was eigenlijk best tevreden over hoe dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 21-12-10, 13:35
jroels jroels is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard Tomtom crasht na update naar versie 1.6

Had een 3-tal weken geleden TomTom W-Eur geïnstalleerd op m'n Iphone 4 (zonder jailbreak, app = officiële betaalde versie uit de AppStore) en was eigenlijk best tevreden over hoe dit werkte. (In tegenstelling tot met m'n 3GS goed GPS bereik zonder car kit!)

Na het lezen van het bericht dat er een update was op deze uitstekende website, App ge-update naar versie 1.6 direct op de Iphone via Wi-Fi.

Sindsdien word ik na 2 seconden het startscherm van de App te zien (zwart scherm met het TomTom logo) uit de applicatie gegooid naar het homescreen. TomTom staat na "opstarten" in de lijst met open applicaties, maar wat ik ook doe, ik geraak niet verder dan enkele seconden dat zwarte opstartscherm.

Heb de telefoon een paar keer gereboot (dmv home button en power button tegelijkertijd in te houden) --> zonder resultaat.

Heb m'n firmware ge-update naar 4.2.1 (zat nog op 4.1) --> zonder resultaat.

Heb de applicatie verwijderd en weer geïnstalleerd via de Appstore (direct op de telefoon want Itunes op PC gaf een foutmelding dat de App niet kon geïnstalleerd worden - ironisch genoeg leidde de "meer informatie" knop bij deze foutmelding me tot een pagina die reeds offline gehaald was) --> geen resultaat.

Voor mij heeft deze update de volledige app onbruikbaar gemaakt. Ben ik de enige met dit probleem ? Heeft iemand nog een suggestie voor mogelijke oplossing?

Alvast bedankt voor jullie feedback!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 Striki1990 iPhone Apps 7 25-11-10 14:32
iPhone 1e gen.: Update naar nieuwe versie jvd1971 Unlock 1 11-08-10 17:21
Mac OS X: iTunes update naar de laatste versie Dennisf iTunes 7 11-03-08 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:43.