Gratis navigatie op de IPhone? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie dat mijn vorige bericht is verwijderd, was ook wel terecht. Mijn Navmii doet het inmiddels nog steeds niet. Heb de helpdesk geraadpleegd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie dat mijn vorige bericht is verwijderd, was ook wel terecht.
Mijn Navmii doet het inmiddels nog steeds niet. Heb de helpdesk geraadpleegd en kreeg erg snel een antwoord: Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel van nokia naar iphone is wel een serieuze aanpassing .spijtig dat er geen call recorder beschikbaar is en filmpjes van men e mail speelt em niet ? Dus nog altijd nadelen
|
|
|||
|
|||
er is nu een update ! hij werkt nu weer prima!
|
|
||||
|
||||
je steunt Apple hier maar voor zo'n 30% mee hoor. De rest is voor de ontwerper... die heeft nog niets aan je gehad...
|
|
|||
|
|||
Met apps inderdaad maar dertig procent. Maar een iMac op de zaak, een iPhone, iPod, en iPad legt Apple geen windeieren.
De app heeft inderdaad een update gehad, en nu is het een topapp! |
|
|||
|
|||
Ik ben wel blij met de update van Navmii. Ik gebruik hem niet vaak, maar hij is zo nu en dan toch wel handig als je ff geen zin hebt om de hele Tomtomhandel op de voorruit te plakken.
En dat voor 4 euries (Nederlander he.....). |
|
|||
|
|||
Ik gebruik copilot benelux. 19,99 euro, werkt perfect, heeft rijbaan begeleiding, gebruikt geen data. Kortom perfect voor zijn prijs. Ik gebruik mn gewone gps nimeer
|
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week voor het eerst Skobbler zeer intensief gebruikt. Kost maar 1,59 en werkt erg goed!
+ Zeer actuele kaarten (twee dagen na wijzigen situatie A2 Utrecht, maar situatie was al up to date!) Snelle verbinding Geen toeters enbellen Je kunt zelf kaarten aanpassen - ETA is niet nauwkeurig. Als je bestemming in het centrum van een stad is, tel er dan zeker 5 tot 10 minuten bij op. App houdt weinig tot geen rekening met drukte en stoplichten, waardoor hij denkt dat je in een stad snel op je bestemming bent. In het echt duurt je reis wat langer. Alleen Engelse stem (niet echt een probleem, maar is even wennen. Wel gewoon in kilometers trouwens) Niet geprobeerd: Bellen. Ik werd niet gebeld tijdens navigeren, weet dus niet hoe hij omgaat met incoming calls. Sms-en: ook geen idee hoe app daar mee om gaat. Al met al tot nu toe erg blij met deze snelle en actuele navigatie!
|
|||
|
|||
hallo ik wil italy op me i phone heeft nu alleen navger op met alleen nederland wie helpt me ev
|
|
|||
|
|||
navmii werkt ook gewoon super bij mij..alleen gister deed hij er wel 40km over om even de juiste route te berekenen ongeveer..Ik wist de weg uit mijn hoofd omdat ik hier vaak langskom, maar hij wou mij anders sturen..Prima. maar als ik dan rechtdoor ga moet je niet pas na een 40km komen met de route die ik dus kies, wat overigens ook nog eens een kwartier sneller is...Voor de rest..3,99 voor zo'n programma, helemaal toppie!! Wat kun je daarvoor verwachten laten we eerlijk zijn...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die Nav4D Western Europe kost 15€ minder dan die voor de Benelux. Is deze dan minder nauwkeurig/gedetailleerd? Ik rijdt praktisch enkel in Belgie en Nederland rond, dus is het voor mij wel noodzakelijk dat hier alle wegen op staan. En daarvoor heb ik wat schrik als ik die van Western Europe koop..
En staan er speedcams in deze app? Ohja, is het eventueel samen te gebruiken met Avertinoo (voor speedcams)? Iemand ervaring? Mvg |
|
||||
|
||||
T-Mobile biedt zijn klanten een gratis versie van Navigon NL aan Werkt als de brandweer!
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
|||
|
|||
Ik heb Skobbler navi erop gezet.. Kost ook bijna niet ( 1,60 geloof ik ) en werkt prima.
Alleen is de gesproken tekst wel in het engels.. Maarja wie weet er nou niet wat Turn Left en Turn right betekent? Ook als je verkeerd rijd heeft deze app snel weer een nieuwe route te pakken.. Werkt prima |
|
|||
|
|||
Ikzelf gebruik sinds kort navv benelux, koste 9,99. prima navigatie alla TomTom, gewoon handig dat je nu navigatie altijd bij je hebt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werken deze app's dan op je data of als "stand alone" zoals een echte gps toestel?
|
|
|||
|
|||
Ze werken offline. Hebben de kaartgegevens in de App zelf en hebben geen internet toegang nodig om aan de kaartgegevens te komen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile | ballegooier | iPhone Navigatie | 60 | 23-11-11 19:49 |
Gratis navigatie voor je iPad | Johan61 | iPad Apps | 1 | 29-09-10 14:45 |
|
|