Gratis navigatie op de IPhone? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke navigatie raden jullie aan als het aankomt op flitspalen? En offline gebruik? (EU)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke navigatie raden jullie aan als het aankomt op flitspalen? En offline gebruik? (EU)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
TomTom heeft dacht ik een flits service inclusief mobiele flitsers....
|
|
|||
|
|||
met een jailbreak kun je xgps downloaden en de kaarten downloaden... is een prima navigatie vindt ik
|
|
|||
|
|||
Maar bij TomTom moet je een jaarlijks bedrag betalen voor die service toch? Ben net overgestapt van mijn N97 naar de 3GS en het enige wat ik mis is Ovi Maps, wat een top app is dat! Hier zoek ik nu dus een goede vervanger voor. Wil uiteindelijk wel betalen voor mijn navigatie, maar dan wel eenmalig.
|
|
|||
|
|||
tom tom hoef je maar 1 keer voor te betalen , alleen voor de files enz moet je jaarlijks betalen
|
|
|||
|
|||
Files en mobiele flitsers vind ik niet belangrijk, maar vaste flitspalen wel. Ik neem aan dat daar toch wel een pakket voor moet zijn wat niet een jaarlijks bedrag kost?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
En wat ik aan zou raden? TomTom. Veruit de betere navi-app, op de voet gevolgd door Navigon. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
vind het niet gebruiksvriendelijk en heb hem dus gewist en vervangen door navfree en waze die wel duidelijker zijn in gebruik. |
|
|||
|
|||
Ik heb NAVFREE gedownload in de Appstore.
Tis turn-by-turn en werkt tot nu toe prima! (ondanks dat het GPS signaal van mijn 3GS af en toe slecht is |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk eerder dat die enkel op je gps ontvanger werkt (in je toestel). correct me if i'm wrong |
|
||||
|
||||
Dat zegt ie toch ook niet? Alleen dat het gps signaal van zijn 3Gs (type aanduiding iPhone) tegenvalt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt! Sorry voor de onduidelijkheid maar ik bedoelde idd dat het GPS signaal bij mijn telefoon niet altijd heel sterk is. Heb ook TomTom als navigatie en daarbij krijg ik die melding ook regelmatig (GPS signaal zwak) |
|
|||
|
|||
niet zo aardig
|
|
|||
|
|||
Moet je tijdens het rijden een 3g verbinding hebben bij waze of navfree?
OF download je volledige kaarten? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
trucje voor als je navigon select wilt voor t-mobile abbonees:
koop een prepaid kaartje (ik weet niet wat ze kosten maar ik had er nog een liggen en je kan het kaartje als backup kaartje houden..) stop het in de iPhone, download navigon select en als je de app opent maakt hij een conectie met het internet (via 3g dus er moet minimaal 1-2 euro tegoed op de simkaart staan) en daarna kan je hem gewoon gebruiken met de provider die je normaal gebruikt.. zo heb ik het in ieder geval gedaan en het werkt super! |
|
|||
|
|||
gebruik zelf NavFree.
Is niet helemaal zo precies als bijv. TomTom of Navigon maar werkt prima en is nog gratis ook!
|
||||
|
||||
Dit werkt denk ik maar tijdelijk. Periodiek zal Navigon checken of je een t-mobile simkaart hebt. Dus dan zou mijn tip zijn: zorg dat je dat t-mob simkaartje altijd bij je hebt, want het zou zo maar eens kunnen dat Navigon er onderweg mee stopt, omdat de check op een later moment niet gedaan kan worden.
|
|
|||
|
|||
Er bestaat ook zoiets als WAZE voor de Iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gratis Offline Navigatie Navigon ism T-Mobile | ballegooier | iPhone Navigatie | 60 | 23-11-11 19:49 |
Gratis navigatie voor je iPad | Johan61 | iPad Apps | 1 | 29-09-10 14:45 |
|
|