gps fix discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) helaas zal dat maar voor heel weinig van toepassing zijn omdat bij de meesten de bootloader hoger is als 5.08. maar voor degenen die de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
helaas zal dat maar voor heel weinig van toepassing zijn omdat bij de meesten de bootloader hoger is als 5.08.
maar voor degenen die de juiste bootloader hebben veel succes, want het werkt wel. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het wordt steeds leuker met die slechte ontvangst van oa TOMTOM. Ik heb kaart West -Europa. Deed het prima totdat ik er een nieuwe batterij in liet plaatsen. Mijn toestel is 2 jr oud. Wel alle update's. Mijn idee is dat het simpel aan de TomTom aplicatie ligt zoals ook aan Navigon. De communicatie met de GPS is blijkbaar onvoldoende stabiel. Ik heb TomTom gemaild . Het eerste antwoord dat ik kreeg, resetten, heeft niet geholpen. Ben nu opnieuw met hen bezig ga net zo lang door totdat hij het doet of ik mijn geld retour heb.
|
|
|||
|
|||
Zelf heb ik een Iphone 3G, BB 6.15, ios 4.2.1, JB redsn0w
Volgens de onderste post op deze site zou het programma xGPS wel werken. http://www.beijingiphonerepair.com/n...s-in-progress/ p.s. dit is een post bedoeld voor mensen met mijn hardware waarbij de GPS is uitgevallen door de upgrade naar BB 6.15 / ios 4.2.1 Laatst gewijzigd door pdeg69; 01-03-11 om 19:21. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: geen GPS fix sinds de Firmware 3.0 Upgrade. | forrestgumpx | iPhone Navigatie | 41 | 15-01-11 19:50 |
Navigon geen GPS fix | rschilders | iPhone Apps | 17 | 14-01-11 23:55 |
GPS fix iPhone 3G | hublau | iPhone Navigatie | 18 | 13-12-10 18:27 |
Failing GPS Fix met Iphone 3G(s) | starbbs | iPhone algemeen | 8 | 17-12-09 14:51 |
Iphone 3g GPS een fix krijgen. | Momentum | iPhone algemeen | 0 | 11-08-08 13:18 |
|
|