//

TomTom Benelux geen GPS signaal

TomTom Benelux geen GPS signaal discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ok, nou dan maar afwachten op een fix of de mogelijkheid om te downgraden! hoop dat dit snel gebeurd, had wel gelezen dat ze er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-03-11, 23:07
Yajason Yajason is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Standaard

ok, nou dan maar afwachten op een fix of de mogelijkheid om te downgraden! hoop dat dit snel gebeurd, had wel gelezen dat ze er druk mee bezig zijn.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-03-11, 09:50
zertyx zertyx is offline
• iOS 5.1.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: belgië
Berichten: 26
Standaard

Bij mij werkt ook geen enkel gps programma en ik heb baseband 05.15.04.

Waar ligt mijn probleem dan ?
  #23  
Oud 21-03-11, 20:16
scrimage scrimage is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 17
Standaard

Hier ook nog steeds geen gps signaal. Las dat het kon liggen aan ultrasnow. Heb deze verwijderd en legale unlock toegepast, zonder resultaat helaas.
  #24  
Oud 23-03-11, 00:35
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard

dus elke gebruiker bijna heeft een probleem met de gps van de tomtom die gekocht is. En ook al is die gejailbreakt met baseband 05.15.04. Maakt dan ook niet uit welke tomtom je nou hebt eigenlijk het werkt niet.
  #25  
Oud 23-03-11, 14:47
marnicvm's schermafbeelding
marnicvm marnicvm is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ronse ( belgie )
Berichten: 7
Standaard

ik ben vandaag een tomtom carkit gaan kopen en deze werkt prima voor gps en zelfs handvrij bellen via bluetooth doet het goed ( iphone verbinden via bluetooth ), waarom ik zolang gewacht heb weet ik niet , maar kan het wel iedereen aanraden .

Laatst gewijzigd door marnicvm; 23-03-11 om 14:50.
  #26  
Oud 24-03-11, 00:17
peternumans peternumans is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vrouwenparochjie
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marnicvm Bekijk bericht
ik ben vandaag een tomtom carkit gaan kopen en deze werkt prima voor gps en zelfs handvrij bellen via bluetooth doet het goed ( iphone verbinden via bluetooth ), waarom ik zolang gewacht heb weet ik niet , maar kan het wel iedereen aanraden .
Heb laatst ook een strijkijzer gekocht had ik eerder moeten weten loop er netjes bij nu alleen het bellen met dat ding lukt me niet...
De discussie hier is dat je TomTom op je IPHONE gekocht hebt en deze na een upgrade niet meer werkt of dat überhaubt de GPS niet meer werkt.
  #27  
Oud 24-03-11, 07:14
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Peter, zou je a.u.b. normaal willen reageren? (ook als je een post niet lijkt te begrijpen)

Met de TomTom carkit kun je de TomTom App net wel gebruiken op je iPhone omdat de GPS van die kit de GPS van je iPhone versterkt/vervangt. Het is een houder; geen standalone navigatiesysteem...

Dit is dus een (deel)oplossing voor de problemen die in dit topic worden gemeld en daarmee (wel) een relevante en nuttige post.
  #28  
Oud 24-03-11, 17:35
marnicvm's schermafbeelding
marnicvm marnicvm is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: ronse ( belgie )
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peternumans Bekijk bericht
Heb laatst ook een strijkijzer gekocht had ik eerder moeten weten loop er netjes bij nu alleen het bellen met dat ding lukt me niet...
De discussie hier is dat je TomTom op je IPHONE gekocht hebt en deze na een upgrade niet meer werkt of dat überhaubt de GPS niet meer werkt.

ik weet dat de gps niet werkt sinds de upgrade naar 4.2.1 .

om de iphone met gps software te kunnen gebruiken was dit voor mij de enige oplossing .

Laatst gewijzigd door marnicvm; 24-03-11 om 17:37.
  #29  
Oud 24-03-11, 20:24
peternumans peternumans is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vrouwenparochjie
Berichten: 10
Standaard

Excuses voor mijn te spontane en met een knipoog bedoelde commentaar. Ben blijkbaar op meerdere kanten "de weg kwijt..."
  #30  
Oud 29-03-11, 07:29
Neosto Neosto is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Almere
Berichten: 54
Standaard

Damn, als ik dit eerder had geweten/gelezen had ik gisteren niet de jailbreak uitgevoerd. Ik hoop maar dat TomTom nog wil werken. Ik heb trouwens de greenpoison methode gebruikt hiervoor. Momenteel is er een upgrade naar 4.3 via itunes, ben je dan die jailbreak weer kwijt?

EDIT:
Nou ik heb blijkbaar geluk want het werkt als een trein, had meteen heel snel een fix met tomtom ondanks de jailbreak.

Laatst gewijzigd door Neosto; 29-03-11 om 11:29.
  #31  
Oud 29-03-11, 23:21
bramvds bramvds is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peternumans Bekijk bericht
Excuses voor mijn te spontane en met een knipoog bedoelde commentaar. Ben blijkbaar op meerdere kanten "de weg kwijt..."
Ik vond em wel grappig
  #32  
Oud 12-04-11, 12:39
StalenWorm's schermafbeelding
StalenWorm StalenWorm is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Westerlo (B)
Berichten: 32
Standaard

beste iedereen,

ook ik heb geen gps ontvangst op m'n iphone 3G met FW 4.1 en BB 6.15.
graag had ik dus geweten of de TT carkit 100% zeker dit probleem oplost alvorens ik er 100 euro tegenaan gooi.

iemand die uitsluitsel kan geven? of eventueel iemand in de buurt van Westerlo (B) waar ik ff kan komen testen?

bedankt voor jullie reactie(s)

Nico
__________________
iPhone 4s 16 gb  iPhone 4 16gb  Ipad2 16 gb Wi-Fi + 3G  Macbookpro 15" 2,4 Ghz  iMac 21.5" Core i3 3.2 GHz  Apple TV2 
  #33  
Oud 12-04-11, 13:24
peternumans peternumans is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vrouwenparochjie
Berichten: 10
Standaard

Ik heb via EBay een bluetooth gps gekocht voor een paar euro werkt uitstekend en zit je niet met een hsndsfreesysteem uit de auto op je rug te wandelen ( die accu's zijn zo zwaar).
Dit apparaatje laad je via je USB poort en kan je in je zal meenemen.
Nadelen: je kan dan geen bluetooth koptelefoon/oortjes gebruiken. Ik dacht dat Navigation de mogelijkheid heeft heeft dit wel te kunnen. Zal ik testen.
Nadeel 2 blietootbvreet natuurlijk weer mijn accu op.
  #34  
Oud 24-09-11, 16:31
Voltron Voltron is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Ik heb gewone baseband, of behoudt van baseband zonder die van de ipad te gebruiken. Toch zelfde euvel: Maps gebruikt GPS-locatie naar behoren, andere Apps, zoals TomTom en Navigon krijgen geen fix meer. Dus wel jailbreak hier, ook niet geprobeerd te restoren en bekijken of dit het probleem verhelpt. GPSx (oid) uit Cydia geeft wel goede fix, maar TomTom neemt deze dan niet over als je het op de achtergrond draait.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hardware: Geen GPS signaal sjorriss iPhone Navigatie 55 14-07-10 08:00
tomtom geen gps signaal Mad Hankey iPhone Navigatie 11 01-04-10 18:40
Software: Navigon signaal - Tomtom geen signaal dettie iPhone Navigatie 8 04-09-09 22:34
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
geen gps signaal tt iphoneremon Archief 1 19-08-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.