universele luchtrooster houder discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb mn systeem in de auto nu eindelijk voor mekaar, maar nu moet de iphone nog goed geplaatst worden. ik heb de tomtom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
universele luchtrooster houder
Hey, ik heb mn systeem in de auto nu eindelijk voor mekaar, maar nu moet de iphone nog goed geplaatst worden. ik heb de tomtom carkit en dat werkt allemaal super ( 2 bluethoot verbindingen, 1 op de gps en 1 op de radio voor handsfree en muziek) maar mijn ruit zit nog al ver weg om constant te bedienen, dus ik wil hem op mijn ventilatie rooster maken, nu heeft ieder merk weer aparte bevestigingen en zijn dus eigenlijk niet 100% universeel
wat ik dus zoek is het deel van de ventilatie houder, wat daarop klikt en aan de andere kant een ronde plaat waar de zuignap dan weer op kan, zodat de carkit ook in andere auto's te gebruiken is ( hij is nu ook multifunctioneel met 3gs/4 kan ik gaan kitten en zagen of bestaat dit al? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens bij brodit, niet goedkoop maar wel goed.
Bassmanjunior
|
||||
|
||||
Geen idee hoe goed het werkt, maar is een dashboard donut niks voor jou?
|
|||
|
|||
Ik heb hier al een topicje voor aangeboord, ik krijg volgende week m'n ventilatie houders binnen zal ze dan ff bespreken hoe en wat. Zijn er 2 en kosten zo'n €19,95 per stuk. (twee auto's)
|
|
|||
|
|||
@bassmanjunior: ze hebben serieus veel accesoires maar niet wat ik zoek helaas, hama heeft ze ook niet
@butcherJF nee ik denk dat je me niet goed begrijpt, het vlak wat op zon beenbag zit, dat moet ik wel hebben, maar dan aan de andere kant een bevestiging voor air vent/ventilatie rooster @blackoutz : klinkt als muziek in mn oren, heb je wat meer info of ff een link naar je topic, kan er weinig over vinden Allen alvast bedankt, groetee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Universele simkaart | El-Kenny | Unlock | 2 | 07-12-10 21:11 |
Goede (universele) iphone 4 dock. | damian4life | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-09-10 01:00 |
Hardware: Beste een passieve of actieve houder? En op luchtrooster wel voldoende gps ontvangst? | vasco | iPhone Navigatie | 20 | 08-09-10 19:09 |
iPhone 3GS: universele simkaart | iphone3free | Unlock | 28 | 11-08-10 13:10 |
|
|