Nieuwe versie 1.8 beschikbaar discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Tja, maar de iPad en iTunes sync zijn heel rancuneus, die blijven het jou kwalijk nemen dat je buiten jouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
En kan ik weer volledig terug naar een legale "vanille" installatie van de iPad
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
||||
|
||||
Citaat:
Vreemd.... |
#23
|
|||
|
|||
Commentaar zelf verwijderd.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-04-11 om 20:23. |
#24
|
|||
|
|||
hmmm, iemand enig idee hoe ik Reality Scanner kan activeren?
|
#25
|
|||
|
|||
Bij mij sluit Navigon af na het instellen van de bestemming..iemand een id??
|
#26
|
|||
|
|||
|
#27
|
|||
|
|||
Citaat:
Is de moeite om uit te proberen hahaha is wel erg "windows" ik zal kijken of het werkt...u hoort van mij! |
#28
|
|||
|
|||
Citaat:
Procedure: Hoofdmenu - POI zoeken - Reality Scan kiezen - eventueel zoekradius instellen en dan iPhone "richten". Maar dat zal je vast niet bedoelen??? |
#29
|
|||
|
|||
Citaat:
Toppie...nooit zo snel een juist antwoord gehad op een forum.... Net een korte test gedaan en het lijkt nu te werken...hopenlijk blijft het werken.. iig alvast bedankt |
#30
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik had verwacht via 'kaart weergeven' (immers dat laat zien waar je nu staat of bent als voetganger) en dan een knopje reality view... Maar het moet dus via poi. |
#31
|
|||
|
|||
Probleem heb ik zelf ook.. je moet de App niet via Wi-Fi downloaden maar direct via Itunes.. Dat heeft bij mij gwerkt
|
#32
|
|||
|
|||
Vreemd, de laatste update vd gratis T-Mobile edition van Navigon is 1.4
Ik krijg hem niet geïnstalleerd. Hoe kan dat? Ik had versie 1.3.1 en aangezien ik 1.4 niet kreeg geïnstalleerd heb ik 1.3.1 verwijderd in de hoop dat ik dan wel 1.4 kon installeren. Nu heb ik niets meer. Wat kan ik doen om 1.4 er op te krijgen? Edit: oeps, Navigon stond uitgevinkt in iTunes. Tja dan syct ie niet hè. Ga het nog eens proberen nu ;-) GELUKT!!! Laatst gewijzigd door hiker; 20-04-11 om 23:42. |
#33
|
|||
|
|||
Bij mij komt de pop up met inlogscherm van apple steeds ook al ik mijn wachtwoord invoer en wel na de update.
Laatst gewijzigd door putnik; 21-04-11 om 00:09. |
#34
|
|||
|
|||
Steeds opnieuw iTunes wachtwoord invoeren.
Ook hier hetzelfde probleem. Blijft steeds vragen om het iTunes wachtwoord. Zag dat dit bij vorige updates ook al incidenteel voorkwam, maar heb nergens een echte oplossing gevonden. Wegklikken kan, ook steeds opnieuw gegevens invoeren, maar lastig blijft het wel. Iemand een oplossing?
|
#35
|
|||
|
|||
|
#36
|
||||
|
||||
Shit. Hier ook ineens last van (al vanaf de dag dat 1.8 uitkwam gebruikt en nog niet eerder last van gehad)
Ik heb nog geen oplossing op internet kunnen vinden.... Edit: ik heb dit probleem gemeld via: http://www.navigon.com/portal/int/ku...pic=apple%20id "Dear Sir, Madam, Since the update of Navigon 1.8 trough iTunes, the App keeps repeatedly asking for my Apple ID, via a pop-up. I read all over the internet many customers experience this problem. My question is: have you already heard about this problem? And do you know a fix for this problem? Thank you in advance." --------------- "Your request has been sent to NAVIGON. We will process it shortly. Wherever possible we will contact you within 24 hours." We wachten af Laatst gewijzigd door ballegooier; 24-04-11 om 13:06. |
#37
|
||||
|
||||
Denk dat dit een 1.8 versie 'bug' is. Ook hier dat probleem. Zal wel snel een update verschijnen in de vorm van versie 1.8.1 of zoiets
__________________
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! |
#38
|
|||
|
|||
Contact gehad met de engelse Navigon helpdesk. Adviseren de hele app te verwijderen, daarna opnieuw te downloaden en te installeren. Hielp bij mij. Zie bijgaand antwoord:
Thank you for your e-mail. We are glad to be of assistance. Regarding your concern, we recommend that you download the app again, and reinstall it onto your iPhone device, via iTunes. Please note that, even though it is necessary that you should select "Purchase", no actual payment will be required: after entering your e-mail address and password, the system will recognise that you have already purchased the app and will allow you to download it again. We hope to have been helpful with the information above and we are at your entire disposal for further support. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na sync "er is een nieuwe versie beschikbaar" | i.bovens | Unlock [archief] | 2 | 24-11-07 21:10 |
|
|