Navigon Select functioneert alleen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Navigon Select opstart op mijn iPhone, krijg ik de volgende melding: Deze versie van Navigon Select functioneert alleen in combinatie met een T-Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
Navigon Select functioneert alleen
Als ik Navigon Select opstart op mijn iPhone, krijg ik de volgende melding:
Deze versie van Navigon Select functioneert alleen in combinatie met een T-Mobile NL contract. Ik vermoed dat dit is ontstaan nadat ik de laatste update heb geinstalleerd. Verwijderen en opnieuw installeren van de App maakt geen verschil. Heeft iemand dit al eens eerder gezien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
||||
|
||||
Vreemd, want je gebruikt zeer waarschijnlijk wel degelijk een t-mobile simkaart?
Werkt je data verbinding verder naar behoren? (aangezien er af en toe een heel klein data pakketje heen en weer gaat naar een server om te checken of je idd een t-mobile simkaart hebt) |
#3
|
|||
|
|||
Navigon Select functioneert alleen ....
Citaat:
|
#4
|
|||
|
|||
Inmiddels Navigon gebeld, zij kennen het probleem niet en verwijzen mij verder door naar T-mobile. De software controleert of je op het T-mobile netwerk zit en een SIM kaart hebt.
De Helpdesk van T-mobile kent het probleem niet en adviseerde om de netwerk instellingen opnieuw in te laten stellen. Deze laatste aktie heeft geen effect gehad. |
#5
|
||||
|
||||
Deze versie van NAVIGON select functioneert alleen in combinatie met een T-Mobile Nederland contract voor mobiele telefonie. Deze kan niet met de SIM-kaart in deze mobiele telefoon worden gebruikt.
Sim al eens uit gehaald en ingedaan, app afgehaald en weer gedownload (zowel op iPhone en een keer via itunes), netwerkinstellingen enz. Ik kan dus geen gebruik maken van NAVIGON, iemand met hetzelfde probleem?
__________________
iPhone 3G 16G wit iPhone 4 32G zwart |
#6
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: kan het misschien te maken hebben dat jullie Navigon Select al langer dan de gestelde termijn gebruiken? Volgens mij zit er een tijdslimiet op van 1 of 2 (?) jaar, daarna is het feest afgelopen en zul je de betaalde versie moeten aanschaffen, als je Navigon wilt blijven gebruiken... Laatst gewijzigd door ballegooier; 19-05-11 om 08:50. |
#7
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem (zie mijn quote 'van kastje naar de muur'). Heb pas een halfjaar een t-mobile abbonement, dus absoluut nog recht op de gratis Navigon app. Vervelende is dat zowel Navigon als t-mobile de schuld bij de ander legt, maar er niets opgelost wordt. En ondertussen maar klanten werven door hen gratis navigatie in het vooruitzicht te stellen... Ik ga maar een betaalde app aanschaffen denk ik, maar nooit meer Navigon!
|
#8
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je namelijk een in-app aanschaf hebt gedaan, is het onbeperkt bruikbaar (zoalng je bij T-mobile bent) Ik heb het europapakket een tijd geleden aangeschaft en zou het dus moeten kunnen blijven gebruiken. Ondertussen zijn ze er bij T-mobile wel aan het werken. Via hun forum heb ik het verzoek gekregen een screenshot te mailen van de foutmelding, waarop tevens te zien is dat je via t-mobile netwerk belt. Dat heb ik gedaan en nu afwachten. Ik hoop dat ze snel een oplossing vinden want volgende week ga ik op vakantie en dan heb ik hem hard nodig. |
#9
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je inmiddels al een oplossing? Je bent niet de enige, zag ik een draadje hiernaast... |
#10
|
|||
|
|||
En er is een oplossing.
Vandaag las ik dit op het forum van T-Mobile: Citaat:
Dus je moet expliciet je Wi-Fi verbinding uitzetten. |
#11
|
||||
|
||||
Hm. Beetje houtje-touwtje oplossing (als in: lijkt mij vervelend).
Overigens, wel logisch te verklaren, eigenlijk (achteraf ) |
#12
|
|||
|
|||
Tja, wat zal ik er van zeggen.
Voor de update was dit probleem er niet en had ik de Wi-Fi altijd aan staan, dus... Ik ben al lang blij dat hij het weer doet, aangezien ik hem overmorgen hard nodig heb voor een flinke buitenland trip. |
#13
|
|||
|
|||
Ik heb sinds 3 weken een iphone en t-mobile. Navigon heb ik sinds gisteren. Ook ik kan het programma niet gebruiken en krijg bovenstaande foutmeldibg. Wi-fi uitzetten wrrkt gelaas ook niet, wat te doen?
|
#14
|
|||
|
|||
Beste mensen, ook bij mij helpt het uitzetten van de Wi-Fi niet hoor. Blijf dezelfde rotmelding krijgen: de Tmobile select (Navigon) app herkent mijn simkaart niet als zijnde van Tmobile. Ik vind het zo zoetjesaan mooi geweest. Ik gebruik nu Waze. Ben van plan om op korte termijn een navigatie-app van TomTom aan te schaffen. En mijn volgende telefooncontract geen Tmobile meer!
|
#15
|
|||
|
|||
Ik ben ook al dagen bezig met dit probleem.
Advies T-mobile nieuwe Simkaart GEEN RESULTAAT volgende oplossing T-Mobile Volledig herstel HALVE DAG WERK GEEN RESULTAAT Weer contact met T-Mobile SCHULD LIGT BIJ NAVIGON MOEST ZELF MET HUN CONTACT OPNEMEN. Overigens op een zeer correcte wijze geholpen maar geen oplossing.Ben zelf nogmaals alles nagegaan en zag dat ik een programma ONAVO had geinstalleerd. Dit progje beinvloed ook de netwerkinstellingen. Ik heb dit verwijderd en mijn Navigon werkt weer. Misschien is dit voor meer leden de oplossing. Groeten en succes |
#16
|
||||
|
||||
Oplossing van iBen werkt!
Eerst Navigon geprobeerd, zelfde melding. Vervolgens Onavo (Data Shrink) verwijderd. En Navigon weer geopend; Navigon werkt weer. Dussss waarschijnlijk hebben de personen met deze melding Onavo geinstalleerd. |
#17
|
|||
|
|||
Navigon Select
Ja gebruik je Onavo dan zal Navigon van T-Mobile niet werken vanwege de wijziging die je in je profiel aanbrengt. Je moet dus eerst het Onavo profiel van je Iphone verwijderen en daarna Onavo zelf. Even opnieuw je telefoon opstarten en voila, Navigon werkt weer.
|
#18
|
|||
|
|||
Ik kan ook bevestigen dat deze oplossing werkt. Ik dacht eerst dat het te maken had met het simlockvrij maken van mijn iPhone wat van T-Mobile eerder dit jaar kon. Dank, iBen!
(Alleen jammer van de storing die op dit moment gaande is ) |
#19
|
|||
|
|||
Opgelost en ook weer niet
Inderdaad helpt het om het profiel van Onavo te verwijderen. Hierna werkt Navigon weer als vanouds. Het is echter zonde dat Onavo hiervan de oorzaak is, het scheelt je vele euro's als je gebruik maakt van Onavo in het buitenland. Eens kijken wat Onavo hier op te zeggen heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon: Navigon t-mobile Select: van kastje naar de muur | MAJDijkstra | iPhone Navigatie | 2 | 24-08-11 11:27 |
Navigon Select | hvz | iPhone Navigatie | 0 | 15-01-11 21:38 |
Navigon Select T-mobile (Ben) wil niet openen. | amsterdam2226 | iPhone Navigatie | 4 | 09-12-10 14:19 |
App select (Navigon) laadt maar klein deel. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 3 | 08-12-10 19:29 |
|
|