Navigeren met iPod touch discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of de iPod touch 3e generatie ook gps aan boord heeft, zodat ik kan navigeren of het programma runkeeper kan gebruiken...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigeren met iPod touch
Weet iemand of de iPod touch 3e generatie ook gps aan boord heeft, zodat ik kan navigeren of het programma runkeeper kan gebruiken
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zover ik weet lukt dit enkel met een goede Wi-Fi-Verbinding.
|
|
||||
|
||||
Heeft geen GPS. Weet iemand of de TomTom-aanbieding nog geldt?
|
|
|||
|
|||
Je hebt hiervoor een apparte GPS ontvanger nodig zoals die van TomTom doch de aanbieding is afgelopen.... werkt wel zeer goed
|
|
|||
|
|||
Had onlangs ongeveer hetzelfde in gedachten van vraag.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo luitjes. Ipod touch 4 G met BT stack 1.5 werkt perfect met een externe mouse.
Ik heb er zelf een van Adapt, type AD 800, gelijk na het installeren van BT stack via Cydia ,voor 5 dollar ( 3.54 Euro ) werkt dit prima en zeer snel. Ik heb jailbreak en Cydia , plus ins*******us erop staan, via Cydia koop je BT stack bluetooth GPS. Mijn versie is nog 4.2.1 succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
firmwareprobleem met de iPod Touch | Maxtonis | iPhone algemeen | 7 | 09-09-10 18:12 |
iPhone: Jailbraik met 4.0.2 iPhone 3G, iPod Touch 2G met Redsn0w | beukje | Jailbreak | 14 | 08-09-10 20:59 |
iPod touch: iPod Touch 2G met modelnr. MC | MagicTom | Jailbreak | 13 | 15-07-10 11:19 |
Ipod touch bellen en navigeren ? | Flatiner | iPhone algemeen | 4 | 14-06-10 21:19 |
|
|